Hotel de Cantharel
Apeldoorn  

Boardroom: tot 11 personen

De Lage Veluwe: tot 125 personen

Auditorium 'de Hoge Veluwe': tot 330 personen

Leesten: tot 40 personen

Boardroom: tot 11 personen

Duuringzaal Links: tot 40 personen

Duuringzaal Rechts: tot 80 personen

Jachtzaal: tot 170 personen

Hoog Soeren: tot 100 personen

Jachtzaal: tot 170 personen

Laag Soeren: tot 50 personen

Boardroom: tot 11 personen

Vorsschenpoel: tot 39 personen

Gelre: tot 40 personen

De Werkplaats: 15 – 20 personen

De Kapschuur: 15 – 20 personen

  • Highlights

    20 zalen
    1 – 330 personen
    Conferentiehotel

    Aanwezige zalen + tarieven

    Wij attenderen u graag op het tabblad arrangementen, voor de mogelijkheden qua cateringverzorging.

    Jachtzaal

    Capaciteit: 1 - 170 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    U-vorm 40
    Blok 40
    Theater 170

    Vorsschenpoel

    Capaciteit: 1 - 39 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    U-vorm 24
    Blok 26
    Theater 30

    Gelre

    Capaciteit: 1 - 40 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    U-vorm 30
    Blok 30
    Theater 40

    Veluwe

    Capaciteit: 1 - 40 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    U-vorm 26
    Blok 30
    Theater 40

    Boardroom

    Capaciteit: 1 - 11 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Blok 11

    Duuringzaal Links

    Capaciteit: 1 - 40 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    U-vorm 20
    Blok 20
    Theater 40

    Duuringzaal Rechts

    Capaciteit: 1 - 80 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    U-vorm 30
    Blok 20
    Theater 80

    Auditorium ´de Hoge Veluwe´

    Capaciteit: 1 - 330 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Theater 330

    De Lage Veluwe

    Capaciteit: 1 - 125 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Theater 125

    Boardroom

    Capaciteit: 1 - 11 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Blok 11

    Boardroom

    Capaciteit: 1 - 11 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Blok 11

    Boardroom

    Capaciteit: 1 - 11 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Blok 11

    Boardroom

    Capaciteit: 1 - 11 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Blok 11

    Boardroom

    Capaciteit: 1 - 11 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Blok 11

    Boardroom

    Capaciteit: 1 - 11 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Blok 11

    Hoog Soeren

    Capaciteit: 1 - 100 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    U-vorm 40
    Blok 30
    Theater 100
    Cabaret 70

    Laag Soeren

    Capaciteit: 1 - 50 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    U-vorm 20
    Blok 20
    Theater 50
    Cabaret 36

    Leesten

    Capaciteit: 1 - 40 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    U-vorm 20
    Blok 16
    Theater 40
    Cabaret 32

    De Werkplaats

    Capaciteit: 15 - 20 personen
    Achter ons hotel, verscholen in het groen, ligt naast ons charmante huiskamerrestaurant Huisje James, de Werkplaats. De Werkplaats, de voormalige 'schuur' van de familie James die lange tijd geleden in het landhuisje woonde, is nu een sfeervol ingerichte, huiselijke en warme ruimte waar u in ongedwongen en rustige sfeer kunt vergaderen, trainen of brainstormen of uw heisessies kunt organiseren. De Werkplaats is goed te combineren met de naastgelegen overkapping.
    Inklappen
    Achter ons hotel, verscholen in het groen, ligt naast ons charmante huiskamerrestaurant Huisje James, de Werkplaats. De Werkp…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Receptie 20

    De Kapschuur

    Capaciteit: 15 - 20 personen
    Naast de Werkplaats ligt de sfeervolle, half open Kapschuur waar u met uitzicht op de paardenstal en de tuin van Huisje James kunt vergaderen, lunchen en dineren. De Kapschuur wordt verwarmd door heaters en er liggen plaids.
    Inklappen
    Naast de Werkplaats ligt de sfeervolle, half open Kapschuur waar u met uitzicht op de paardenstal en de tuin van Huisje James…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Boardroom 20

    Boardroom

    Capaciteit: 1 - 11 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Blok 11
  • Vergaderarrangementen

    De zaalhuur is bij deze locatie inbegrepen bij geen van de vergaderarrangementen.
    € 8,50 p.p.
    Offerte
    • Zaalhuur niet inbegrepen
    •  Toon tarieven
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm / flatscreen
    • Inclusief pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water, zoete lekkernijen en een streekspecialiteit
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief frisdrank (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief sappen (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief een streekspecialiteit
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 1 t/m 330 personen
    € 15,00 p.p.
    Offerte
    • Zaalhuur niet inbegrepen
    •  Toon tarieven
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm / flatscreen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en een streekspecialiteit
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief frisdrank (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief sappen (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief een streekspecialiteit
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 1 t/m 330 personen
    € 33,50 p.p.
    Offerte
    • Zaalhuur niet inbegrepen
    •  Toon tarieven
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm / flatscreen
    • Inclusief schrijfpapier
    • Ontvangst met koffie, thee, water en een streekspecialiteit
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief frisdrank (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief sappen (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief een streekspecialiteit
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 1 t/m 330 personen
    € 69,00 p.p.
    Offerte
    • Zaalhuur niet inbegrepen
    •  Toon tarieven
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm / flatscreen
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en een streekspecialiteit
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief een streekspecialiteit
    • Inclusief diner (meerdere mogelijkheden)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 1 t/m 330 personen
  • Inrichting en sfeer
    Vergaderen nieuwe stijl Dat efficiŽnt vergaderen ook aangenaam kan zijn, bewijzen onze moderne vergaderzalen en boardrooms, met o.a. luxueus, prettig zittend meubilair en gevulde koelkasten. Natuurlijk is er een scala aan technische voorzieningen aanwezig en kunt u er draadloos internetten. Met een klein gezelschap vergaderen kan - gratis - op de balustrade rondom de lounge; ook hier is draadloos internet beschikbaar. Nieuw congrescentrum Wij hebben onze deuren geopend van het nieuwe congrescentrum. De zakelijke faciliteiten hebben een nieuwe dimensie gekregen door het nieuwe congrescentrum. Bedrijven en bezoekers zijn aangenaam verrast door de nieuwe ambiance, de vele faciliteiten, het prijsniveau en de uitstekende bereikbaarheid. Auditorium ĎDe Hoge Veluweí Het auditorium 'de Hoge Veluwe' beschikt over 330 zitplaatsen maar kan ook met de aanwezige middelen gemakkelijk voor kleinere gezelschappen geschikt worden gemaakt. Grenzend aan het auditorium zijn 4 nieuwe zalen met een capaciteit van 2 tot 125 personen. Ultramoderne zalen met een schitterende inrichting voor de perfecte uitstraling van uw evenement of bijeenkomst. De modernste communicatiemiddelen waaronder een geluidsinstallatie, beamer en internetfaciliteiten behoren tot de standaard uitrusting. Met name de prettige inval van het daglicht en de extra mogelijkheden voor beheersing van het klimaat maken het verblijf hier voor zakelijke gasten tot een verademing. Tevens zijn er 2 ontvangstruimtes in het congrescentrum. De gasten worden hier ontvangen en de vergaderarrangementen gepresenteerd. Multifunctioneel zalencentrum van Hotel De Cantharel Hotel de Cantharel is een professionele en flexibele partner bij de organisatie en uitvoering van zowel uw zakelijke als ook uw feestelijke evenementen. Wat uw wens ook is, ons Sales team kan u hierin adviseren en zorgdragen voor een goed resultaat op maat. Hotel de Cantharel beschikt momenteel over 20 multifunctionele zalen die ruimte bieden voor gezelschappen variŽrend in grootte van 2 tot 330 personen. De zalen zijn van alle gemakken voorzien zoals comfortabele tafels en stoelen, diverse audiovisuele apparatuur en een minibar.Wij begroeten u graag bij Van der Valk Hotel de Cantharel - Apeldoorn! Inklappen Vergaderen nieuwe stijl Dat efficiŽnt vergaderen ook aangenaam kan zijn, bewijzen onze moderne vergaderzalen en boardrooms, met o.a. luxueus, prettig zittend meubilair en gevulde koelkasten. Natuurlijk is er een scala aan technische voorzieningen aanwezig en kunt u er draadloos internetten. Met een klein gezelschap vergaderen kan - gratis - op de balustrade rondom de lounge; ook hier is draadloos internet beschikbaar. Nieuw congrescentrum Wij hebben onze deuren geopend van het nieuwe congrescen… Lees meer


    Ligging en omgeving
    Zakelijkheid en gastvrijheid gaan bij Van der Valk Hotel de Cantharel - Apeldoorn hand in hand, dat begint met voldoende parkeergelegenheid, ontvangst door onze vriendelijke medewerkers en een keur aan faciliteiten. De locatie bepaalt voor een groot deel het genot. Hier is sprake van het beste van twee werelden: pal aan de A1 ťn aan de rand van de Veluwe.


    Eten en drinken
    Ons sfeervolle restaurant heeft vele fascinerende facetten. Dagelijks zijn onze koks in beeld achter het Live Cooking Buffet. Op de ŗ la carte kaart vindt u gerechten uit alle werelddelen. Zelfs als de weergoden iets minder goed geluimd zijn, is het verrukkelijk lunchen en dineren op het aangrenzende, verwarmde terras - in de pers omschreven als het mooiste en gezelligste terras van Apeldoorn!


    Overnachten
    Het is goed toeven onder het gastvrije dak van de Cantharel. U heeft keuze uit 160 luxe hotelkamers. In april 2009 hebben wij onze nieuwe hotelvleugel geopend waar 2 mindervalide kamers, 4 familiekamers, 4 comfort deluxe en 68 comfortkamers gesitueerd zijn.

  • Basis vergaderfaciliteiten

    Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
    Beamer altijd inbegrepen
    Smart TV / Flatscreen altijd inbegrepen

    Internet

    Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen

    Audiovisuele middelen

    Videoconferentie (VTC)
    Laptop
    DVD-speler
    Geluidsinstallatie
    Microfoon (bedraad)
    Microfoon (draadloos)
    Podium

    Locatie geschikt voor

    Bedrijfsborrel
    Bedrijfsfeest
    Conferentie
    Congres
    Cursus
    Dineren
    Heisessie
    Lunchen
    Overnachten
    Presentatie
    Seminar
    Teambuilding
    Trainingen
    Vergaderen
    Workshop

    Huurmogelijkheden

    Beschikt over 20 vergaderruimtes
    Geschikt voor gezelschappen van 1 tot 330 personen
    Doordeweeks te huur
    Ook per uur te huur
    Ook 's avonds te huur
    Ook in het weekend te huur
    Locatie exclusief af te huren

    Overnachtingsmogelijkheden

    Overnachten bij deze vergaderlocatie
    Beschikt over 157 kamers

    Ecolabels

    Green Key

    Locatie-faciliteiten

    Fitness
    Wellness-faciliteiten
    Lift
    Airconditioning

    Sfeer en inrichting

    Modern
    Design
    Luxueus
    Landelijk
    Zakelijk
  • Adres

    Van Golsteinlaan 20, Apeldoorn (Gelderland)

    Kaartweergave

    Ligging en bereikbaarheid

    Bosrijke omgeving
    Landelijk
    Nabij openbaar vervoer
    Nabij snelweg
    Rolstoeltoegankelijk
    Rustig gelegen

    Afstand tot snelwegen

    A1  (0,5 km)
    A50  (6,6 km)

    Parkeren

    Gratis parkeren op eigen terrein

    Afstand tot treinstations

    Station Apeldoorn: 5,2 km
    Station Apeldoorn De Maten: 6,8 km
    Station Apeldoorn Osseveld: 7,8 km

    Nabij gelegen steden

    Apeldoorn (centrum): 5 km
    Deventer: 19 km
    Zutphen: 20,3 km
    Arnhem: 21,4 km
    Ede: 22,4 km
  • Teambuilding



    Huifkartocht

    Wilt uw ontvangst combineren met een outdooractiviteit zoals een huifkartocht met een picknick of een hapje en een drankje onderweg? Dan regelen we dat graag voor u!
    Prijs op aanvraag
    5 – 20 personen
    Offerte!

    Koetsrit

    Wilt u uw ontvangst combineren met een outdooractiviteit zoals een koetsrit met een picknick of een hapje en een drankje onderweg? Dan regelen we dat graag voor u!
    Prijs op aanvraag
    1 – 6 personen
    Offerte!
  • Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!

    Klik hier om een recensie te schrijven voor Van der Valk Hotel Apeldoorn - de Cantharel
0.0381