Is effect citymarketing wel meetbaar?

Op maandag 7 juni 2010 vindt de derde editie van het Nationaal Congres Citymarketing en Evenementen (NCCE 2010) plaats in het sfeervolle theater Philharmonie in Haarlem.
 
Inmiddels heeft de organisatie het programma met de sprekers en onderwerpen bekend gemaakt. Prof. Gert-Jan Hospers (hoogleraar city- en regiomarketing en auteur van het boek "Citymarketing in perspectief" ) verzorgt de eerste keynote met het thema "Zijn effecten van citymarketing wel goed meetbaar". Cees van Bemmel (directievoorzitter Van Wijnen Holding) gaat daarna in op de vraag "Wat merkt het bedrijfsleven van citymarketing?"
Erik van Zwam (hoofdredacteur Binnenlands Bestuur) zal daarna een discussie met de beide sprekers en andere gasten begeleiden.

Themasessies
De deelnemers hebben een keuze maar liefst acht thema`s voor het tweede gedeelte van de middag, waar ervaringsdeskundigen spreken over:
- Theater en citymarketing/Jaap Lampe, directeur van de Philharmonie
- Waarde bepaling van evenementen/Hendrik Beerda, directeur Hendrik Beerda Brand Consultancy BV
- Organisatie van citymarketing en de rol van evenementen/Esther Brasser, directeur Haarlem City Marketing en Michael Struis, evenementen coördinator gemeente Haarlem
- Museum en citymarketing/Marjan Scharloo, directeur Teylers Museum
- Het Glazen Huis Groningen en de waarde voor citymarketing /Dirk Nijdam, directeur Marketing Groningen
- Vuelta Drenthe en de waarde voor citymarketing/ Duco Schenk, evenementencoördinator gemeenten Emmen
- Middelgrote steden en citymarketing/Martin Boisen, docent faculteit Geosciences Universiteit Utrecht
- Bedrijventerrein en citymarketing/Edwin Bakker, communicatieadviseur voor de gemeente Haarlem 

Uitreiking Nationale Citymarketing Trofee
Aan het einde van de dag zal ook de Nationale Citymarketing Trofee uitgereikt worden

Exclusief ochtend programma
De gemeente Haarlem en Haarlem City Marketing bieden tevens de mogelijkheid om aan een exclusief ochtendprogramma deel te nemen, dat bestaat uit bezoeken aan
- Frans Hals Museum/Frans Hals Jaar 2013
- Toneelschuur/architectuur, strips, podia
- Het Dolhuys, Nationaal Museum van de Psychiatrie/International Madness & Arts Festival 2010
- Pim Mulier Honkbalstadion/Traditie en jubileum Haarlems Honkbalweek in vernieuwd sportcomplex.

Thema 2010
Het thema van NCCE 2010 is "Wat levert citymarketing op/Wat zijn de effecten van citymarketing". Op het gebied van citymarketing en evenementen komen de wetenschappelijk, bestuurlijke en praktische invalshoeken aan bod. In het bijzonder gaat het om middelgrote en kleinere gemeenten. Er worden praktische tips en adviezen gegeven over de opzet van beleid en organisatie op dit gebied. Het programma bestaat uit een plenair gedeelte en uit een zeer gevarieerd aanbod van deelsessies/tafelgesprekken die in kleinere groepen plaatsvinden. Tijdens de tafelgesprekken wordt meer individueel en praktijkgericht ingegaan op een aantal actuele onderwerpen. U kunt per ronde deelnemen aan één themasessie. Uw keuze kunt u doorgeven via www.citymarketing-evenementen.nl .

Aanmelden
Om u aan te melden voor het congres en het ochtendprogramma verwijzen wij u naar de site www.citymarketing-evenementen.nl
Als bijzondere attentie ontvangen deelnemers het nieuwe boek "Citymarketing in perspectief" van prof. Gert-Jan Hospers.

Bron: CongresWereld http://www.congreswereld.nl/nieuws/1/3292-is_effect_citymarketing_wel_meetbaar_



Heeft u vragen naar aanleiding van deze publicatie?
Dan kunt u uiteraard vrijblijvend contact opnemen met .

0.0135