Hilton Soestduinen
Soestduinen   (regio Amersfoort)

Maurits 1-6: 2 – 25 personen

Maurits 1-6: 2 – 25 personen

Amalia: 2 – 25 personen

Willem II: 10 – 70 personen

Nassau Paviljoen: 100 – 320 personen

Beatrixzaal: 2 – 200 personen

Willem III: 20 – 90 personen

Willem I: 50 – 230 personen

  • Highlights

    21 zalen
    1 – 500 personen
    Hotel-Restaurant

    Aanwezige zalen + tarieven

    De tarieven voor de zaalhuur zijn bij deze locatie inbegrepen bij alle vergaderarrangementen.

    Maurits 1-6

    Capaciteit: 2 - 25 personen
    We hebben 6 Maurits zalen beschikbaar in het hotel. Iedere multifunctionele zaal is voorzien van natuurlijk daglicht en biedt uitzicht over de groene omgeving.
    Inklappen
    We hebben 6 Maurits zalen beschikbaar in het hotel. Iedere multifunctionele zaal is voorzien van natuurlijk daglicht en biedt…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 16
    Theater 25
    Cabaret 16
    School 12
    € 199 per dagdeel
    € 299 per 2 dagdelen

    Offerte

    Amalia

    Capaciteit: 2 - 25 personen
    Iedere multifunctionele zaal is voorzien van natuurlijk daglicht en biedt uitzicht over de groene omgeving. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 16
    Theater 25
    Cabaret 16
    School 8
    Boardroom 14
    € 199 per dagdeel
    € 299 per 2 dagdelen

    Offerte

    Prinsenzaal enkel

    Capaciteit: 2 - 25 personen
    We hebben 6 enkele Prinsenzalen. Iedere multifunctionele zaal is voorzien van natuurlijk daglicht en biedt uitzicht over de groene omgeving.
    Inklappen
    We hebben 6 enkele Prinsenzalen. Iedere multifunctionele zaal is voorzien van natuurlijk daglicht en biedt uitzicht over de g…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 14
    Theater 25
    Cabaret 14
    School 8
    Boardroom 12
    € 225 per dagdeel
    € 299 per 2 dagdelen

    Offerte

    Maxima

    Capaciteit: 2 - 12 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Blok 12
    School 8
    € 275 per dagdeel
    € 375 per 2 dagdelen

    Offerte

    Prinsenzaal dubbel

    Capaciteit: 2 - 50 personen
    We hebben 3 dubbele Prinsenzalen. Iedere multifunctionele zaal is voorzien van natuurlijk daglicht en biedt uitzicht over de groene omgeving.
    Inklappen
    We hebben 3 dubbele Prinsenzalen. Iedere multifunctionele zaal is voorzien van natuurlijk daglicht en biedt uitzicht over de…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 22
    Theater 50
    Cabaret 32
    School 12
    Boardroom 24
    € 425 per dagdeel
    € 605 per 2 dagdelen

    Offerte

    Floris

    Capaciteit: 2 - 50 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 22
    Theater 50
    Cabaret 32
    School 24
    € 450 per dagdeel
    € 645 per 2 dagdelen

    Offerte

    Bernhard

    Capaciteit: 2 - 50 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 22
    Theater 50
    Cabaret 32
    School 24
    € 450 per dagdeel
    € 645 per 2 dagdelen

    Offerte

    Willem II

    Capaciteit: 10 - 70 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 26
    Theater 70
    Cabaret 32
    School 28
    € 555 per dagdeel
    € 815 per 2 dagdelen

    Offerte

    Willem III

    Capaciteit: 20 - 90 personen
    Willem I, II en III kunnen worden samengevoegd, waardoor er een capaciteit ontstaat van 500 personen in theateropstelling. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 32
    Theater 90
    Cabaret 48
    School 40
    Boardroom 36
    € 685 per dagdeel
    € 990 per 2 dagdelen

    Offerte

    Willem I

    Capaciteit: 50 - 230 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 50
    Theater 230
    Cabaret 120
    School 100
    € 940 per dagdeel
    € 1345 per 2 dagdelen

    Offerte

    Beatrixzaal

    Capaciteit: 2 - 200 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 50
    Theater 200
    Cabaret 120
    School 120
    € 1200 per dagdeel
    € 1715 per 2 dagdelen

    Offerte

    Nassau Paviljoen

    Capaciteit: 100 - 320 personen
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Theater 320
    Cabaret 160
    School 120
    € 1425 per dagdeel
    € 2055 per 2 dagdelen

    Offerte
  • Vergaderarrangementen

    Bij alle onderstaande vergaderarrangementen zijn de tarieven voor de zaalhuur al inbegrepen.
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch    
    € 45,00 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi / bedraad internet
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm / flatscreen
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water, koekjes en zoete lekkernijen
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief sappen (selectie) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, koekjes, fruit en zoete lekkernijen
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 15 t/m 500 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch    
    € 50,00 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi / bedraad internet
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm / flatscreen
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water, koekjes en zoete lekkernijen
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief sappen (selectie) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, koekjes, fruit en zoete lekkernijen
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 15 t/m 500 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch    
    € 60,00 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi / bedraad internet
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm / flatscreen
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water, koekjes en zoete lekkernijen
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief sappen (selectie) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, koekjes, fruit en zoete lekkernijen
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 15 t/m 500 personen

    Cateringtarieven

    Lunch
    vanaf € 24,50 p.p.
    Diner
    vanaf € 38,00 p.p.
    Borrel
    vanaf € 14,00 p.p.
    Ontbijt
    vanaf € 22,50 p.p.
  • Inrichting en sfeer
    Hilton Royal Parc Soestduinen is voor al uw zakelijke- en privé bijeenkomsten van twee tot 500 personen de perfecte locatie. Het hotel beschikt over 21 multifunctionele vergaderzalen (allen voorzien van daglicht), 113 comfortabele hotelkamers en het pas gerenoveerde, sfeervolle Royal Parc restaurant. Alle vergaderruimtes zijn zeer goed in te richten als trainingsruimte, voor zowel kleine als grote gezelschappen. Ook vele andere opstellingen zijn mogelijk, een uitgebreid overzicht hiervan vindt u onder ‘ Zalen’. Iedere multifunctionele zaal is voorzien van natuurlijk daglicht en biedt uitzicht over de groene omgeving. Ook kunnen wij diverse audiovisuele middelen en draadloos internet voor u verzorgen. Verder mogen het terras, de gezellige Oranje Bar en ruime gratis parkeergelegenheid niet ontbreken om uw verblijf succesvol te laten verlopen. In en om het hotel kunt u ten slotte genieten van heerlijke ontspannings- en sportmogelijkheden in de vorm van onze Healthclub met sauna, Turks stoombad, schoonheidssalon voor vele uitgebreide behandelingen, zwembad en fitness, de negen holes golfbaan en de tennisbaan. Onze mogelijkheden zijn eindeloos! Inklappen Hilton Royal Parc Soestduinen is voor al uw zakelijke- en privé bijeenkomsten van twee tot 500 personen de perfecte locatie. Het hotel beschikt over 21 multifunctionele vergaderzalen (allen voorzien van daglicht), 113 comfortabele hotelkamers en het pas gerenoveerde, sfeervolle Royal Parc restaurant. Alle vergaderruimtes zijn zeer goed in te richten als trainingsruimte, voor zowel kleine als grote gezelschappen. Ook vele andere opstellingen zijn mogelijk, een uitgebreid overzicht hiervan… Lees meer



    Ligging en omgeving
    Centraal gelegen in Nederland, dichtbij Amersfoort en Utrecht vindt u dit prachtige viersterren hotel. Het hotel is uitstekend te bereiken via de snelwegen A28 en A1, beschikt over 300 gratis parkeerplaatsen en is daarom de perfecte locatie voor ieder evenement van twee tot 500 personen.


    Eten en drinken
    Het pas gerenoveerde Royal Parc restaurant biedt u een spectaculair uitzicht over de, achter het hotel gelegen, negen holes golfbaan. In het restaurant kunt u genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet, lunchbuffet of een sfeervol diner met begeleidende kwaliteitswijnen. Tijdens uw bijeenkomst kunt u onder andere kiezen tussen een Business Express Lunch, het lunchbuffet of één van de vele breaks. Wat dacht u van een oer Hollandse coffee break met verschillende lekkernijen uit eigen land! Of een Italian Lunch, met heerlijke gerechten uit het mooie Italië? Deze breaks kunnen op ieder moment van de dag en zijn een prettige afwisseling tijdens uw vergadering of bijeenkomst. De Business Express Lunch bestaat uit luxe broodsoorten, verse fruitsalade, warme snack en diverse soorten beleg. Deze lunch kan genuttigd worden in de Oranje Bar of in de zaal. Het lunchbuffet wordt geserveerd in het Royal Parc restaurant. Ook kunnen wij voor u een informele barbecue nabij de golfbaan verzorgen, een feestelijk diner in één van onze zalen en bijvoorbeeld een hapje en een drankje in de Oranje Bar na uw bijeenkomst. Vertel ons uw wensen en wij zorgen ervoor dat het u aan niets ontbreekt. Onze Hilton Meetings Service verzekert u dat alles tot in de puntjes verzorgt is en is gedurende de gehele dag uw aanspreekpunt. Ook de chef en zijn team zorgen ervoor dat u niets tekort komt op het gebied van eten en drinken. Inklappen Het pas gerenoveerde Royal Parc restaurant biedt u een spectaculair uitzicht over de, achter het hotel gelegen, negen holes golfbaan. In het restaurant kunt u genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet, lunchbuffet of een sfeervol diner met begeleidende kwaliteitswijnen. Tijdens uw bijeenkomst kunt u onder andere kiezen tussen een Business Express Lunch, het lunchbuffet of één van de vele breaks. Wat dacht u van een oer Hollandse coffee break met verschillende lekkernijen uit eige… Lees meer


    Overnachten
    Het stijlvolle hotel biedt 113 luxueuze hotelkamers van alle gemakken voorzien. De kamers beschikken over een ruime badkamer met douche en bad, airconditioning, koffie- en theefaciliteiten, wireless internet, minibar en een ruim balkon met uitzicht over de bosrand of de negen holes golfbaan. Prijzen zijn op aanvraag.

  • Basis vergaderfaciliteiten

    Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
    Beamer + scherm bij alle arrangementen inbegrepen
    Smart TV / Flatscreen bij alle arrangementen inbegrepen

    Internet

    Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen

    Audiovisuele middelen

    Smartboard
    Overheadprojector
    Videoconferentie (VTC)
    Videocamera
    Laptop
    DVD-speler
    Telefoontoestel
    Conference call
    Geluidsinstallatie
    Microfoon (bedraad)
    Microfoon (draadloos)
    Podium
    Katheder

    Locatie geschikt voor

    Bedrijfsborrel
    Bedrijfsfeest
    Coaching
    Conferentie
    Congres
    Cursus
    Dineren
    Golfen
    Heisessie
    Kookworkshop
    Lunchen
    Overnachten
    Presentatie
    Seminar
    Teambuilding
    Trainingen
    Vergaderen
    Workshop

    Huurmogelijkheden

    Beschikt over 21 vergaderruimtes
    Geschikt voor gezelschappen van 1 tot 500 personen
    Doordeweeks te huur
    Ook per uur te huur
    Ook 's avonds te huur
    Ook in het weekend te huur
    Eigen cateraar mogelijk
    Locatie exclusief af te huren

    Overnachtingsmogelijkheden

    Overnachten bij deze vergaderlocatie
    Beschikt over 113 kamers

    Locatie-faciliteiten

    Fitness
    Wellness-faciliteiten
    Zwembad
    Golfbaan
    Lift
    Airconditioning

    Sfeer en inrichting

    Landelijk
    Zakelijk
  • Adres

    V. Weerden Poelmanwg 4-6, Soestduinen (Utrecht)

    Kaartweergave

    Ligging en bereikbaarheid

    Bosrijke omgeving
    Nabij openbaar vervoer
    Rolstoeltoegankelijk
    Rustig gelegen

    Afstand tot snelwegen

    A28  (3,0 km)
    A1  (8,2 km)
    A12  (8,7 km)
    A27  (8,8 km)

    Parkeren

    Gratis parkeren op eigen terrein
    300 parkeerplaatsen

    Afstand tot treinstations

    Station Soest Zuid: 2,5 km
    Station Soest: 3,4 km
    Station Den Dolder: 3,7 km
    Station Soestdijk: 4,4 km
    Station Amersfoort: 5,4 km

    Nabij gelegen steden

    Amersfoort: 6,4 km
    Zeist: 6,9 km
    Hilversum: 12 km
    Utrecht: 14,1 km
    Naarden: 19,6 km
  • Teambuilding

    De bossen rondom het hotel zijn ideaal voor outdoor activiteiten in het kader van teambuilding, maar ook de naastgelegen negen holes golfbaan of de Health Club bieden ultieme ontspanning na werk, vergadering of evenement. Ook kunnen wij bijv. een GPS tocht door de stad Amersfoort laten verzorgen, lasergamen op de golfbaan achter het hotel of een huifkartocht door de Duinen van Soest en Amersfoort!

    Body balance

    Ontspan en stap uit de dagelijkse drukte tijdens een Body balance les in de buitenlucht of in onze Health Club. Indien u met meer gasten bent, kunnen wij dit ook verzorgen in 1 van onze zalen met een prachtig uitzicht over de golfbaan. In de Health Club kunnen wij tot 12 gasten plaatsen en buiten tot 16 personen.
    € 10,00 per persoon
    5 – 16 personen
    Offerte!

    Bootcamp

    Gasten worden meegenomen naar de mooiste plekjes van Soestduinen. Het programma is afhankelijk van de groep & leeftijd.
    Overcome obstacles & feel fit! De getoonde bootcamp heeft een duur van 1 a 1,5 uur. Alles is geheel op maat te verzorgen. Ook kunnen wij een gehele dag voor u verzorgen inclusief lunch, pauzes in de duinen of in het hotel.
    € 10,00 per persoon
    15 – 300 personen
    Offerte!

    Boxing clinic

    Boxing clinics kunnen zowel binnen als buiten worden gehouden. Onze professionele trainer leert u boxen en zelfverdedigings technieken. Mocht u met meer personen een boxing clinic wensen dan is dat ook mogelijk. Hiervoor zullen we een prijs op maat moeten maken gezien er extra attributen moeten worden ingehuurd.
    € 12,50 per persoon
    5 – 12 personen
    Offerte!

    Teambuilding

    Lichamelijk en mentale opdrachten verzorgen voor effectiviteit binnen het team. De teambuilding zal geheel op maat gemaakt worden.
    Wellicht dat u bepaalde doelen hoopt te behalen uit deze dag. Teambuiling zal tussen 1 a 1,5 uur duren, maar alles is uiteraard geheel bespreekbaar en mocht u langer of juist korter de tijd hebben dan denken onze Health Club specialisten hier graag over mee!
    € 12,50 per persoon
    15 – 300 personen
    Offerte!

    Barbecue

    Diverse BBQ mogelijkheden, van een standaard BBQ selectie tot een luxe BBQ inclusief kreeft. Zitgelegenheid kan zowel binnen als buiten verzorgd worden.
    € 35,00 per persoon
    20 – 300 personen
    Offerte!
  • Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!

    Klik hier om een recensie te schrijven voor DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen
0.0526