-
Highlights
Aantal zalen: 2 zalen
2 zalen
2 – 30 personen
2 – 30 personen
Soort locatie: Vergaderlocatie
Vergaderlocatie
Aanwezige zalen + tarieven
Spanjaardsgat
Capaciteit:
7 - 14 personen
Spanjaardsgat, minimaal 7 personen, maximaal 14 personen. Spanjaardsgat is perfect voor grotere meetings, workshops of presentaties. Naast een grote tafel beschikt de ruimte over tribunes waarop mensen comfortabel kunnen zitten. De ruimte is voorzien van een hi-tech scherm en een opstelling die ideaal is voor pitches en presentaties. Inclusief fruitwater en iets lekkers op tafel. Het eerste kopje koffie of thee is inbegrepen.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Blok (Carré) |
10 personen
|
Theater |
14 personen
|
Cabaret |
14 personen
|
Boardroom |
14 personen
|
De Nassau
Capaciteit:
2 - 6 personen
De Nassau-ruimte is ideaal voor kleine vergaderingen, brainstormsessies of één-op-één gesprekken. De ruimte is uitgerust met een hi-tech scherm. Inclusief fruitwater en iets lekkers op tafel. Het eerste kopje koffie of thee is inbegrepen.
Spanjaardsgat Presentatie
Capaciteit:
15 - 30 personen
De grote vergaderzaal is ook te gebruiken voor grotere groepen. Omdat er twee losse tribunes zijn, waar elk 8 personen comfortabel op kunnen zitten en er daarnaast nog steeds veel ruimte is, kunnen er naast deze 16 personen nog 14 personen aan tafel plaatsnemen. Ook kunnen er naast de tribunes stoelen worden geplaatst, waardoor er zeker 30 personen kunnen zitten, wat vooral handig is tijdens presentaties.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Theater |
30 personen
|
€ 650 per dagdeel
€ 1200 per 2 dagdelen
Offerte
-
Vergaderarrangementen
Onze twee vergaderruimtes zijn los van elkaar te boeken, maar natuurlijk ook samen. De arrangementen zijn inclusief (fruit)water op tafel en een kopje versgezette koffie/cappuccino/thee bij aankomst. Diverse arrangementen zijn mogelijk, met onbeperkt koffie/fris en/of lunch/diner. Ook kunnen we meedenken voor overnachtingen in de buurt, bedrijfsborrels, feestjes of wat dan ook. Bij Do Spaces hebben we ongeveer 30 zitplaatsen, maar een borrel kan tot ongeveer 80 personen. We hebben een alcoholvergunning.
>Inklappen
Onze twee vergaderruimtes zijn los van elkaar te boeken, maar natuurlijk ook samen. De arrangementen zijn inclusief (fruit)water op tafel en een kopje versgezette koffie/cappuccino/thee bij aankomst. Diverse arrangementen zijn mogelijk, met onbeperkt koffie/fris en/of lunch/diner. Ook kunnen we meedenken voor overnachtingen in de buurt, bedrijfsborrels, feestjes of wat dan ook. Bij Do Spaces hebben we ongeveer 30 zitplaatsen, maar een borrel kan tot ongeveer 80 personen. We hebben een alcoholver…
>Lees meer
Bij alle onderstaande vergaderarrangementen zijn de tarieven voor de
zaalhuur al inbegrepen.
Inhoud:
Offerte
- Inclusief zaalhuur
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief whiteboard met stiften
- Inclusief flatscreen
- Inclusief pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee en water
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
Inhoud:
Offerte
- Inclusief zaalhuur
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief whiteboard met stiften
- Inclusief flatscreen
- Inclusief pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee en water
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief koekjes
Inhoud:
Offerte
- Inclusief zaalhuur
- Inclusief WiFi
- Inclusief whiteboard met stiften
- Inclusief flatscreen
- Inclusief pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee en water
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief koekjes
Inhoud:
Offerte
- Inclusief zaalhuur
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief whiteboard met stiften
- Inclusief flatscreen
- Inclusief pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee en water
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief frisdrank (beperkt) tijdens de bijeenkomst
- Inclusief koekjes
Inhoud:
Offerte
- Inclusief zaalhuur
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief whiteboard met stiften
- Inclusief flatscreen
- Inclusief pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee en water
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief frisdrank (beperkt) tijdens de bijeenkomst
- Inclusief koekjes
Inhoud:
Offerte
- Inclusief zaalhuur
- Inclusief WiFi
- Inclusief whiteboard met stiften
- Inclusief flatscreen
- Inclusief pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee en water
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief frisdrank (beperkt) tijdens de bijeenkomst
- Inclusief koekjes
- Inclusief lunch
Cateringtarieven
Koffie/thee/water |
vanaf |
€
7,50
|
p.p. per dagdeel
|
vanaf
€
7,50
p.p. per dagdeel
|
Lunch |
vanaf |
€
11,50
|
p.p.
|
vanaf
€
11,50
p.p.
|
Diner |
vanaf |
€
17,50
|
p.p.
|
vanaf
€
17,50
p.p.
|
Borrel |
vanaf |
€
8,50
|
p.p.
|
vanaf
€
8,50
p.p.
|
Ontbijt |
vanaf |
€
7,50
|
p.p.
|
vanaf
€
7,50
p.p.
|
Frisdranken/sappen |
|
|
Op basis van nacalculatie
|
O.b.v. nacalculatie
|
-
Inrichting en sfeer
Welkom bij Do Spaces. Zoek je een inspirerende ruimte voor een vergadering, teamsessie of een presentatie? Een van onze 2 ruimtes is vast geschikt voor jouw groep. Onze grote vergaderzaal Spanjaardsgat heeft twee grote tafels met plaats voor 14 personen. Daarnaast is er ook nog een tribune waar 16 personen kunnen zitten, ideaal voor een presentatie. De kleine vergaderzaal, De Nassau, heeft ruimte voor 6 personen. Even uit de vergadering? Zoek een plekje in ons Grand Café op onze grote bank, aan een van onze tafeltjes of aan de grote leestafel. Een krantje ligt voor je klaar. Kijk op de menukaart en kies wat lekkers uit. Wij maken het vers voor je klaar en brengen het naar je toe.
Inklappen
Welkom bij Do Spaces. Zoek je een inspirerende ruimte voor een vergadering, teamsessie of een presentatie? Een van onze 2 ruimtes is vast geschikt voor jouw groep. Onze grote vergaderzaal Spanjaardsgat heeft twee grote tafels met plaats voor 14 personen. Daarnaast is er ook nog een tribune waar 16 personen kunnen zitten, ideaal voor een presentatie. De kleine vergaderzaal, De Nassau, heeft ruimte voor 6 personen. Even uit de vergadering? Zoek een plekje in ons Grand Café op onze grote bank, aan…
Lees meer
Ligging en omgeving
Do Spaces ligt op een steenworp afstand van station Breda op weg naar Stadspark Valkenberg en het centrum van Breda. Station Breda is makkelijk met de intercity te bereiken via Nijmegen, Den Bosch, Tilburg, Rotterdam, Den Haag en nog meer steden. Kom je liever met de auto? In de straat zijn een aantal parkeerplekken, maar naast het station ligt ook een Q-park, dat is nog geen 4 minuten lopen. Met 360 parkeerplaatsen en 18 elektrische oplaadpunten vind je zeker een veilige plek voor je auto.
Eten en drinken
Omdat deze vergaderruimtes onderdeel zijn van Do Spaces Grand Café is er wat eten en drinken betreft alles mogelijk! Willen jullie een lunch tijdens de vergadering of stappen jullie liever even de ruimte uit en schuiven jullie gezellig aan bij ons in Het Grand Café? Zelfs een picknick in het nabijgelegen park behoort tot de mogelijkheden. Afsluiten met een borrel met bitterballen en andere snacks, zeker ook een optie. En de koffie.... onze barrista's zetten ze graag vers voor jullie! Lekker met een door ons zelf versgebakken taartje!
Inklappen
Omdat deze vergaderruimtes onderdeel zijn van Do Spaces Grand Café is er wat eten en drinken betreft alles mogelijk! Willen jullie een lunch tijdens de vergadering of stappen jullie liever even de ruimte uit en schuiven jullie gezellig aan bij ons in Het Grand Café? Zelfs een picknick in het nabijgelegen park behoort tot de mogelijkheden. Afsluiten met een borrel met bitterballen en andere snacks, zeker ook een optie. En de koffie.... onze barrista's zetten ze graag vers voor jullie! Lekker met…
Lees meer
-
Basis vergaderfaciliteiten
Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
Smart TV / Flatscreen altijd inbegrepen
Internet
Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen
Locatie geschikt voor
Bedrijfsborrel
Bedrijfsfeest
Coaching
Conferentie
Heisessie
Lunchen
Presentatie
Seminar
Teambuilding
Trainingen
Vergaderen
Huurmogelijkheden
Beschikt over 2 vergaderruimtes
Geschikt voor gezelschappen van 2 tot 30 personen
Minimale boekingsduur bedraagt 4 uur
Doordeweeks te huur
Ook 's avonds te huur
Ook in het weekend te huur
Eigen cateraar mogelijk
Locatie exclusief af te huren
Overnachtingsmogelijkheden
Overnachten in de nabije omgeving
Op slechts 130 meter afstand
Locatie-faciliteiten
Sfeer en inrichting
Modern
Design
Industrieel
Zakelijk
-
Adres
Willemstraat 19, Breda (Noord-Brabant)
Kaartweergave
Ligging en bereikbaarheid
Bij stadscentrum
Nabij openbaar vervoer
Rolstoeltoegankelijk
Rustig gelegen
Afstand tot snelwegen
A27 (3,2 km)
A16 (3,8 km)
A58 (3,9 km)
A59 (7,0 km)
Parkeren
Betaald openbaar parkeren
Op ca. 250 meter van de entree
360 parkeerplaatsen
18 laadpalen
Afstand tot treinstations
Station Breda: 0,1 km
Station Breda Prinsenbeek: 4,2 km
Station Etten-Leur: 10 km
Station Gilze-Rijen: 10,1 km
Nabij gelegen steden
Breda (centrum): 2,2 km
Tilburg: 20,2 km
Dordrecht: 23,7 km
-
Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!
Klik hier om een recensie te schrijven voor Do Spaces