Apollo Hotel Amsterdam
Amsterdam  

Beau Rivage: 20 – 120 personen

Ballroom: 50 – 200 personen

Ballroom: 50 – 200 personen

Belvedere: 15 – 80 personen

Belle Vue: 1 – 10 personen

Le Neptune: 2 – 35 personen

Boardroom: 2 – 24 personen

Belle Vue: 1 – 10 personen

  • Highlights

    5 zalen
    1 – 300 personen
    Hotel

    Aanwezige zalen + tarieven

    Belle Vue

    Capaciteit: 1 - 10 personen
    De Belle Vue zaal ligt naast de receptie en is een echte Boardroom. Het ingebouwde scherm en de zithoek maken dit een erg geliefde zaal voor kleinere vergaderingen.
    Inklappen
    De Belle Vue zaal ligt naast de receptie en is een echte Boardroom. Het ingebouwde scherm en de zithoek maken dit een erg gel…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Boardroom 10
    € 175 per dagdeel
    € 300 per 2 dagdelen

    Offerte

    Le Neptune

    Capaciteit: 2 - 35 personen
    Op de -1 verdieping, maar met daglicht, ligt onze Le Neptune zaal. Vroeger was dit de bar van het hotel tegenwoordig wordt het gebruikt als breakout of trainingszaal.
    Inklappen
    Op de -1 verdieping, maar met daglicht, ligt onze Le Neptune zaal. Vroeger was dit de bar van het hotel tegenwoordig wordt he…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 24
    Blok 24
    Theater 35
    Cabaret 30
    School 20
    Boardroom 24
    € 300 per dagdeel
    € 450 per 2 dagdelen

    Offerte

    Boardroom

    Capaciteit: 2 - 24 personen
    De Boardroom ligt op de begane grond en heeft veel daglicht maar geen afleiding van buitenaf. Daarom is de zaal geliefd als trainingszaal of als breakout.
    Inklappen
    De Boardroom ligt op de begane grond en heeft veel daglicht maar geen afleiding van buitenaf. Daarom is de zaal geliefd als t…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 26
    Blok 24
    Theater 40
    Cabaret 25
    School 20
    Boardroom 24
    Receptie
    Diner 30
    € 300 per dagdeel
    € 450 per 2 dagdelen

    Offerte

    Beau Rivage

    Capaciteit: 20 - 120 personen
    De zaal ligt op de eerste verdieping en kijkt uit op het punt waar vijf grachten samen komen, De Kom. De zaal heeft erg veel licht en is optisch ook erg ruim door een hoogte van drie meter.
    Inklappen
    De zaal ligt op de eerste verdieping en kijkt uit op het punt waar vijf grachten samen komen, De Kom. De zaal heeft erg veel…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 35
    Blok 40
    Theater 120
    Cabaret 90
    School 55
    Boardroom 40
    Receptie 150
    Diner 80
    € 575 per dagdeel
    € 850 per 2 dagdelen

    Offerte

    Belvedere

    Capaciteit: 15 - 80 personen
    De zaal ligt op de eerste verdieping en kijkt uit op het punt waar vijf grachten samen komen, De Kom. De zaal heeft erg veel licht en is optisch ook erg ruim door een hoogte van drie meter.
    Inklappen
    De zaal ligt op de eerste verdieping en kijkt uit op het punt waar vijf grachten samen komen, De Kom. De zaal heeft erg veel…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 30
    Blok 30
    Theater 80
    Cabaret 65
    School 45
    Boardroom 30
    Receptie 100
    Diner 40
    € 650 per dagdeel
    € 430 per 2 dagdelen

    Offerte

    Ballroom

    Capaciteit: 50 - 200 personen
    De Ballroom is een combinatie van onze Belvedere en Bea Rivage zaal.

    De zaal ligt op de eerste verdieping en kijkt uit op het punt waar vijf grachten samen komen, De Kom. De zaal heeft erg veel licht en is optisch ook erg ruim door een hoogte van drie meter.
    Inklappen
    De Ballroom is een combinatie van onze Belvedere en Bea Rivage zaal. De zaal ligt op de eerste verdieping en kijkt uit op…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 55
    Blok 60
    Theater 200
    Cabaret 165
    School 100
    Boardroom 60
    Receptie 250
    Diner 150
    € 1000 per dagdeel
    € 1500 per 2 dagdelen

    Offerte
  • Vergaderarrangementen

    Vanaf 10 personen werken wij met vergaderarrangementen. Al onze arrangementen zijn inclusief: Zaalhuur van de plenaire zaal. Onbeperkt, water, koffie, thee gedurende de dag (inclusief thee garnituren als gember en citroen) Snacks tijdens de break, een fijne afwisseling tussen gezond en lekker. Basis AV Luxe lunch in The Harbour Club Amsterdam Zuid Apollo meeting box met handige tools Mintjes, pennen en schrijfblokken

    Cateringtarieven

    Koffie/thee/water
    vanaf € 5,00 p.p. per uur
    Diner
    vanaf € 42,00 p.p.
    Borrel
    vanaf € 5,00 p.p.
    Overnachten
    vanaf € 105,00 p.p.
    Ontbijt
    vanaf € 20,00 p.p.
    Frisdranken/sappen
    O.b.v. nacalculatie
  • Inrichting en sfeer
    Interieur designer en founder van 'Too Many Agencies' Will Erens, is het genie achter het compleet nieuwe ontwerp van het hotel en het restaurant. Hij heeft gekozen voor een mix van stijlen geïnspireerd op de jaren 20 tot en met de jaren 70; denk daarbij aan Art Nouveau, Art Deco, Palm Springs en post luxury, gecombineerd met de sportlijnen van de Olympische spelen die overal in het hotel terugkomen. "Over the top luxe, less is poor, heerlijk tegendraads, een herbeleving van de vroegere gloriejaren. Deze kosmopolitische trend is in de grote wereldsteden in opkomst, maar hier in Amsterdam is deze nog niet terug te vinden. Aldus Erens. Inklappen Interieur designer en founder van 'Too Many Agencies' Will Erens, is het genie achter het compleet nieuwe ontwerp van het hotel en het restaurant. Hij heeft gekozen voor een mix van stijlen geïnspireerd op de jaren 20 tot en met de jaren 70; denk daarbij aan Art Nouveau, Art Deco, Palm Springs en post luxury, gecombineerd met de sportlijnen van de Olympische spelen die overal in het hotel terugkomen. "Over the top luxe, less is poor, heerlijk tegendraads, een herbeleving van de vroegere glo… Lees meer


    Covid19-maatregelen
    Wij van Apollo & Leonardo Hotels doen er alles aan om deze bijeenkomst plezierig, maar ook veilig te laten verlopen voor jullie en ons eigen personeel. Daarbij hebben wij ook jullie hulp nodig! In deze ruimte is er te allen tijde mogelijkheid om anderhalve meter uit elkaar te zijn, zowel tussen de zitplekken als het midden van het gangpad hebben wij anderhalve meter ruimte in acht genomen. Wij vragen jullie dan ook om zoveel mogelijk bij je eigen plek te blijven, mocht je de zaal uitwillen volg dan de aangegeven looproute en blijf zoveel mogelijk in het midden van het gangpad. Op je eigen gedesinfecteerde plek vind je naast je persoonlijke pen en fles met water ook meer informatie over de maatregelen die wij hebben getroffen voor het verdere verblijf bij ons in het hotel. Wij vragen jullie dan ook vriendelijk om alleen op deze eigen plek plaats te nemen. Ook catering wordt geserveerd met 1.5 meter afstand, snacks en lunch worden persoonlijk verpakt. Inklappen Wij van Apollo & Leonardo Hotels doen er alles aan om deze bijeenkomst plezierig, maar ook veilig te laten verlopen voor jullie en ons eigen personeel. Daarbij hebben wij ook jullie hulp nodig! In deze ruimte is er te allen tijde mogelijkheid om anderhalve meter uit elkaar te zijn, zowel tussen de zitplekken als het midden van het gangpad hebben wij anderhalve meter ruimte in acht genomen. Wij vragen jullie dan ook om zoveel mogelijk bij je eigen plek te blijven, mocht je de zaal uitwillen v… Lees meer


    Ligging en omgeving
    Apollo Hotel Amsterdam, 'a Tribute Portfolio Hotel' ligt aan het water bij het kruispunt van 5 grachten in de elegante wijk Oud-Zuid in Amsterdam. Het hotel heeft een terras aan het water en een haven met aanlegsteiger aan de gracht. Met de fiets of het openbaar vervoer bent u in 15 minuten in het pittoreske centrum van Amsterdam. Maar gelegen tussen Oud-Zuid, De Pijp en de Rivierenbuurt zijn er op loopafstand ook genoeg leuke activiteiten, zoals het Museumplein. Metro stop De Pijp is 9 minuten lopen daarnaast stopt er een buslijn naast het hotel. Inklappen Apollo Hotel Amsterdam, 'a Tribute Portfolio Hotel' ligt aan het water bij het kruispunt van 5 grachten in de elegante wijk Oud-Zuid in Amsterdam. Het hotel heeft een terras aan het water en een haven met aanlegsteiger aan de gracht. Met de fiets of het openbaar vervoer bent u in 15 minuten in het pittoreske centrum van Amsterdam. Maar gelegen tussen Oud-Zuid, De Pijp en de Rivierenbuurt zijn er op loopafstand ook genoeg leuke activiteiten, zoals het Museumplein. Metro stop De Pijp is 9 minuten… Lees meer


    Eten en drinken
    Het Apollo Hotel Amsterdam heeft met The Harbour Club Amsterdam Zuid en The Livingroom By Bodon twee fantastische concepten in huis die uw vergadering naar een hoger niveau tillen. Onze vergaderarrangementen zijn altijd inclusief snacks bij de breaks en lekkere verse koffie. Lunch wordt in overleg geserveerd in de vergaderruimte of in The Harbour Club, van gezonde salades, broodjes en poké bowls tot aan een drie gangen lunch of bentobox. Ook na de vergadering zit u bij ons goed, een uitgebreid diner of een borrel met een sushi plank op ons grote terras behoren tot de mogelijkheden. Vraag één van onze Meeting & Events expert naar de mogelijkheden, we denken graag mee! Inklappen Het Apollo Hotel Amsterdam heeft met The Harbour Club Amsterdam Zuid en The Livingroom By Bodon twee fantastische concepten in huis die uw vergadering naar een hoger niveau tillen. Onze vergaderarrangementen zijn altijd inclusief snacks bij de breaks en lekkere verse koffie. Lunch wordt in overleg geserveerd in de vergaderruimte of in The Harbour Club, van gezonde salades, broodjes en poké bowls tot aan een drie gangen lunch of bentobox. Ook na de vergadering zit u bij ons goed, een uitge… Lees meer


    Overnachten
    De kamers van het hotel zijn voorzien van bekroonde designbedden en diverse voorzieningen, zoals een flatscreen-tv met kabelzenders en een luxe badkamer met een douche of een bad. Er is ook gratis WiFi beschikbaar.

  • Basis vergaderfaciliteiten

    Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
    Beamer altijd inbegrepen
    Smart TV / Flatscreen altijd inbegrepen

    Internet

    Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen

    Audiovisuele middelen

    Overheadprojector
    Telefoontoestel
    Conference call
    Katheder

    Locatie geschikt voor

    Bedrijfsborrel
    Bedrijfsfeest
    Coaching
    Conferentie
    Congres
    Cursus
    Dineren
    Flexwerken
    Heisessie
    Kookworkshop
    Lunchen
    Overnachten
    Presentatie
    Private dining
    Seminar
    Teambuilding
    Trainingen
    Vergaderen
    Workshop

    Huurmogelijkheden

    Beschikt over 5 vergaderruimtes
    Geschikt voor gezelschappen van 1 tot 300 personen
    Doordeweeks te huur
    Ook per uur te huur
    Ook 's avonds te huur
    Ook in het weekend te huur
    Eigen cateraar mogelijk
    Locatie exclusief af te huren

    Overnachtingsmogelijkheden

    Overnachten bij deze vergaderlocatie
    Beschikt over 223 kamers
    Overnachten tot 446 personen

    Ecolabels

    Green Key

    Locatie-faciliteiten

    Fitness
    Lift
    Airconditioning
    Computerlokaal (vaste computers)

    Sfeer en inrichting

    Modern
    Design
    Artistiek
    Monumentaal
    Historisch
    Luxueus
    Zakelijk
  • Adres

    Apollolaan 2, Amsterdam (Noord-Holland)

    Kaartweergave

    Ligging en bereikbaarheid

    Aan het water
    Bij stadscentrum
    Nabij openbaar vervoer
    Nabij snelweg
    Nabij vliegveld
    Rolstoeltoegankelijk

    Afstand tot snelwegen

    A10  (1,0 km)
    A2  (2,5 km)
    A4  (2,9 km)
    A1  (4,7 km)
    A200  (4,8 km)
    A9  (5,6 km)
    A5  (5,8 km)
    A8  (8,0 km)

    Parkeren

    Betaald parkeren op eigen terrein
    70 parkeerplaatsen

    Afstand tot treinstations

    Station Amsterdam RAI: 1,4 km
    Station Amsterdam Zuid: 1,5 km
    Station Amsterdam Amstel: 2,3 km
    Station Amsterdam Muiderpoort: 3,5 km
    Station Amsterdam Centraal: 3,5 km

    Nabij gelegen luchthavens

    Luchthaven Schiphol: 9,5 km

    Nabij gelegen steden

    Amsterdam (centrum): 2,8 km
    Amstelveen: 5,5 km
    Zaanstad: 11,5 km
    Haarlem: 16,9 km
    Naarden: 19,5 km
  • Teambuilding

    Voor teambuildingsactiviteiten werken we samen met partners, vraag uw event planner naar de mogelijkheden.

  • Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!

    Klik hier om een recensie te schrijven voor Apollo Hotel Amsterdam
0.1219