-
Highlights
Aantal zalen: 4 zalen
4 zalen
Capaciteit:
1 – 8 personen
1 – 8 personen
Soort locatie: Vergaderlocatie
Vergaderlocatie
Aanwezige zalen + tarieven
The Palm Room
Capaciteit:
1 - 4 personen
Deze professionele en comfortabele vergaderruimte is uiterst geschikt voor vergader, coaching/training en workshop doeleinden tot 4 personen.
Je kunt in deze sfeervolle ruimte gebruik maken ven een vergaderscherm en een snelle wifi verbinding. Koffie/thee/warme chocolade melk en fruit zijn inbegrepen. De vergaderruimte is voorzien van hippe, lekker zittende stoelen, een ruime tafel en voldoende elektriciteitspunten.
Onze hostess zal je ontvangen en je verblijf zo prettig mogelijk maken!
Inklappen
Deze professionele en comfortabele vergaderruimte is uiterst geschikt voor vergader, coaching/training en workshop doeleinden…
Lees meer
€ 20
per uur
€ 75 per dagdeel
€ 135 per 2 dagdelen
Offerte
The Chestnut Room
Capaciteit:
1 - 4 personen
Deze professionele en comfortabele vergaderruimte is uiterst geschikt voor vergader, coaching/training en workshop doeleinden tot 4 personen.
Je kunt in deze sfeervolle ruimte gebruik maken ven een vergaderscherm en een snelle wifi verbinding. Koffie/thee/warme chocolade melk en fruit zijn inbegrepen. De vergaderruimte is voorzien van hippe, lekker zittende stoelen, een ruime tafel en voldoende elektriciteit punten.
Onze hostess zal je ontvangen en je verblijf zo prettig mogelijk maken.
Inklappen
Deze professionele en comfortabele vergaderruimte is uiterst geschikt voor vergader, coaching/training en workshop doeleinden…
Lees meer
€ 20
per uur
€ 75 per dagdeel
€ 135 per 2 dagdelen
Offerte
The Maple Room
Capaciteit:
1 - 5 personen
Deze professionele en comfortabele vergaderruimte is uiterst geschikt voor vergader, coaching/training en workshop doeleinden tot 5 personen.
Je kunt in deze ruimte gebruik maken ven een vergaderscherm en een snelle wifi verbinding. Koffie/thee/warme chocolade melk en fruit zijn inbegrepen. De vergaderruimte is voorzien van hippe, lekker zittende stoelen, een ruime tafel en voldoende elektriciteit punten.
Onze hostess zal je ontvangen en je verblijf zo prettig mogelijk maken.
Inklappen
Deze professionele en comfortabele vergaderruimte is uiterst geschikt voor vergader, coaching/training en workshop doeleinden…
Lees meer
€ 25
per uur
€ 95 per dagdeel
€ 175 per 2 dagdelen
Offerte
The Oak Room
Capaciteit:
1 - 8 personen
Deze professionele en comfortabele vergaderruimte is uiterst geschikt voor vergader, coaching/training en workshop doeleinden tot 8 personen.
Je kunt in deze ruimte gebruik maken ven een vergaderscherm en een snelle wifi verbinding. Koffie/thee/warme chocolade melk en fruit zijn inbegrepen. De vergaderruimte is voorzien van hippe, lekker zittende stoelen, een ruime tafel en voldoende elektriciteit punten.
Onze hostess zal je ontvangen en je verblijf zo prettig mogelijk maken.
Inklappen
Deze professionele en comfortabele vergaderruimte is uiterst geschikt voor vergader, coaching/training en workshop doeleinden…
Lees meer
€ 30
per uur
€ 110 per dagdeel
€ 190 per 2 dagdelen
Offerte
-
Vergaderarrangementen
Cateringtarieven
Koffie/thee/water |
|
|
Altijd inbegrepen bij de zaalhuur
|
Inbegrepen bij zaalhuur
|
Lunch |
vanaf |
€
10,00
|
p.p.
|
vanaf
€
10,00
p.p.
|
-
Inrichting en sfeer
Hubbz Offices Amsterdam Zuid-Oost beschikt over 4 meetingruimtes. De vergaderruimtes hebben een professionele en warme sfeer met hippe lekker zittende stoelen en ruime tafels. Je hebt in deze ruimtes de beschikking over een vergaderscherm en een snelle wifi verbinding.
Ligging en omgeving
Hubbz Offices is gelegen in Amsterdam Zuid-Oost waar veel bedrijvigheid is. Nabij gelegen zijn meerdere horecagelegenheden. Zuid-Oost wordt tegenwoordig omschreven als de 'nieuwe Zuidas' waar veel grote bedrijven en kleine dynamische bedrijven naartoe trekken. Wegens zijn centrale ligging en goede bereikbaarheid is dit een ideale locatie voor een meeting of training. Het Metrostation Bullewijk is op 450 meter loopafstand. Parkeren kan bij Qpark Zuid-Oost.
Eten en drinken
Onze hostess verzorgt met alle liefde de catering voor onze gebruikers. Onbeperkt warme dranken zijn inbegrepen in de prijs. Overige catering behoort tot de mogelijkheden tegen een kleine vergoeding.
-
Basis vergaderfaciliteiten
Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
Beamer altijd inbegrepen
Smart TV / Flatscreen altijd inbegrepen
Internet
Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen
Audiovisuele middelen
Videocamera
Microfoon (bedraad)
Printer
Kopieerapparaat
Locatie geschikt voor
Bedrijfsborrel
Coaching
Cursus
Flexwerken
Lunchen
Presentatie
Teambuilding
Trainingen
Vergaderen
Workshop
Huurmogelijkheden
Beschikt over 4 vergaderruimtes
Geschikt voor gezelschappen van 1 tot 8 personen
Minimale boekingsduur bedraagt 2 uur
Doordeweeks te huur
Self-service (keuken)
Overnachtingsmogelijkheden
Overnachten in de nabije omgeving
Op slechts 100 meter afstand
Ecolabels
Locatie-faciliteiten
Sfeer en inrichting
Modern
Design
Luxueus
Zakelijk
-
Adres
Hogehilweg 4, Amsterdam (Noord-Holland)
Kaartweergave
Ligging en bereikbaarheid
Nabij openbaar vervoer
Nabij snelweg
Afstand tot snelwegen
A9 (0,5 km)
A2 (0,9 km)
A10 (2,8 km)
A1 (4,0 km)
A4 (7,8 km)
Parkeren
Betaald openbaar parkeren
Op ca. 400 meter van de entree
Beveiligd parkeren
10 laadpalen
Afstand tot treinstations
Station Amsterdam Bijlmer ArenA: 0,8 km
Station Amsterdam Holendrecht: 1,3 km
Station Duivendrecht: 2 km
Station Diemen Zuid: 2,8 km
Station Abcoude: 3,7 km
Nabij gelegen steden
Amstelveen: 5,2 km
Amsterdam (centrum): 8,3 km
Naarden: 14,5 km
Zaanstad: 17,7 km
Hilversum: 18,2 km
-
Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!
Klik hier om een recensie te schrijven voor Hubbz Offices Amsterdam Zuid-Oost