Het Event Atelier
Rotterdam  

Het Event Atelier: 2 – 40 personen

Het Event Atelier: 2 – 40 personen

Het Event Atelier: 2 – 40 personen

Het Event Atelier: 2 – 40 personen

Het Event Atelier: 2 – 40 personen

Het Event Atelier: 2 – 40 personen

Het Event Atelier: 2 – 40 personen

  • Highlights

    1 zaal
    2 – 40 personen
    Vergaderlocatie

    Aanwezige zalen + tarieven

    Het Event Atelier

    Capaciteit: 2 - 40 personen
    Een lichte en flexibele ruimte in te delen naar jouw wensen. Deur aan de begane grond. Bij aankomst krijg je van de host jouw sleutel en een quick tour en is de locatie met al haar faciliteiten echt even 'all yours'. What's more to like?
    Inklappen
    Een lichte en flexibele ruimte in te delen naar jouw wensen. Deur aan de begane grond. Bij aankomst krijg je van de host jouw…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Covid19-capaciteit
    U-vorm 9
    Blok 9
    Theater 15
    Cabaret 15
    School 12
    Boardroom 12
    Receptie 15
    Standaard capaciteit
    U-vorm 16
    Blok 16
    Theater 30
    Cabaret 18
    School 9
    Boardroom 20
    Receptie 40
    Diner 20
    € 75 per uur
    € 225 per dagdeel
    € 375 per 2 dagdelen
    € 500 per 3 dagdelen

    Offerte
  • Vergaderarrangementen

    Koffie, thee, kannen fruitwater en snacks zijn bij de prijs inbegrepen.

    Cateringtarieven

    Koffie/thee/water
    Inbegrepen bij zaalhuur
    Lunch
    vanaf € 15,00 p.p.
    Diner
    vanaf € 30,00 p.p.
    Borrel
    vanaf € 10,00 p.p.
    Ontbijt
    vanaf € 10,00 p.p.
    Frisdranken/sappen
    vanaf € 7,00 p.p. per dagdeel
  • Inrichting en sfeer
    In een prachtig oud winkelpand op de begane grond. Sfeervol, licht en flexibel om in te richten naar jouw eventwensen. Comfortabele stoelen en een "Edgy Roze Urban Jungle"-plafond maken deze locatie helemaal af!


    Covid19-maatregelen
    We zorgen voor de juiste opstelling passend bij jouw event én rekening houdend met 1,5 meter afstand. Dat betekent dat er maximaal 15 personen tegelijk in de locatie passen, afhankelijk van de gewenste opstelling. Verder wordt de locatie voorafgaand aan elke verhuring goed gereinigd (deurklinken, kastgrepen, toilet, etc), staat er altijd een fles desinfecterende handgel klaar en passen we eventuele catering aan om besmetting via eten te voorkomen. Mocht je aanvullende vragen of wensen hebben, stuur ons dan gerust een mailtje! Inklappen We zorgen voor de juiste opstelling passend bij jouw event én rekening houdend met 1,5 meter afstand. Dat betekent dat er maximaal 15 personen tegelijk in de locatie passen, afhankelijk van de gewenste opstelling. Verder wordt de locatie voorafgaand aan elke verhuring goed gereinigd (deurklinken, kastgrepen, toilet, etc), staat er altijd een fles desinfecterende handgel klaar en passen we eventuele catering aan om besmetting via eten te voorkomen. Mocht je aanvullende vragen of wensen heb… Lees meer


    Ligging en omgeving
    Hartje centrum Rotterdam gelegen in een zijstraat van de gezellige en horeca-rijke Nieuwe Binnenweg. De locatie ligt op 10 minuten loopafstand vanaf Rotterdam CS en parkeren kan voor de deur (betaald) of in meerdere nabij gelegen parkeergarages. Tussendoor even een blokje om of buiten de deur lunchen? Binnen 2 stappen sta je in de leukste koffie- en lunchtentjes van de randstad!


    Eten en drinken
    Koffie, thee, kannen fruitwater en snacks zitten bij de prijs inbegrepen. Verder is qua catering zo'n beetje alles mogelijk. Van luxe broodplanken van het Vlaamsch Broodhuys en heerlijke soepen en salades van SLA tot de beste taart van Rotterdam van Koekela. Catering kan worden verzorgd op locatie, maar we reserveren ook graag buiten de deur voor je!


    Overnachten
    Op de locatie zelf overnachten is niet mogelijk, maar er zijn veel uitstekende overnachtingsmogelijkheden in de directe omgeving. We denken graag met je mee!

  • Basis vergaderfaciliteiten

    Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
    Beamer op aanvraag
    Smart TV / Flatscreen altijd inbegrepen

    Internet

    Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen

    Audiovisuele middelen

    Geluidsinstallatie

    Locatie geschikt voor

    Bedrijfsborrel
    Bedrijfsfeest
    Coaching
    Conferentie
    Cursus
    Flexwerken
    Heisessie
    Lunchen
    Presentatie
    Seminar
    Teambuilding
    Trainingen
    Vergaderen
    Workshop

    Huurmogelijkheden

    Beschikt over 1 vergaderruimte
    Geschikt voor gezelschappen van 2 tot 40 personen
    Minimale boekingsduur bedraagt 3 uur
    Doordeweeks te huur
    Ook 's avonds te huur
    Ook in het weekend te huur
    Eigen cateraar mogelijk
    Locatie exclusief af te huren

    Overnachtingsmogelijkheden

    Overnachten in de nabije omgeving
    Op slechts 100 meter afstand

    Sfeer en inrichting

    Modern
    Design
    Artistiek
    Huiselijk
    Industrieel
    Zakelijk
  • Adres

    Van Speykstraat 145D, Rotterdam (Zuid-Holland)

    Kaartweergave

    Ligging en bereikbaarheid

    Nabij openbaar vervoer
    Nabij snelweg
    Nabij vliegveld

    Afstand tot snelwegen

    A13  (2,1 km)
    A20  (2,4 km)
    A16  (4,7 km)
    A15  (5,5 km)
    A4  (6,0 km)
    A29  (6,2 km)
    A38  (7,8 km)

    Parkeren

    Betaald openbaar parkeren
    Op ca. 10 meter van de entree
    40 parkeerplaatsen

    Afstand tot treinstations

    Station Rotterdam Centraal: 1 km
    Station Rotterdam Blaak: 1,6 km
    Station Rotterdam Noord: 3,1 km
    Station Rotterdam Zuid: 3,2 km
    Station Schiedam Centrum: 3,9 km

    Nabij gelegen luchthavens

    Rotterdam The Hague Airport: 4,6 km

    Nabij gelegen steden

    Rotterdam (centrum): 1,4 km
    Vlaardingen: 8,9 km
    Delft: 12,7 km
    Gouda: 18,2 km
    Dordrecht: 19,4 km
  • Teambuilding

    We helpen je graag met alle voorbereidingen en dus ook met input voor de invulling van bijvoorbeeld een teambuildingsactiviteit. Toevallig (of niet toevallig ;)) is eigenaresse Melanie eventexpert én de founder van Event Kennis & Inspiratieplatorm Bluepurple Events. Daar heeft ze al veel bedrijven geholpen met eventmanagement, eventmarketing en eventstrategie!

  • Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!

    Klik hier om een recensie te schrijven voor Het Event Atelier
0.1022