-
Highlights
Aantal zalen: 8 zalen
8 zalen
2 – 200 personen
2 – 200 personen
Soort locatie: Vergaderlocatie
Vergaderlocatie
Aanwezige zalen + tarieven
The Worldbrand
Capaciteit:
2 - 8 personen
Deze stijlvolle vergaderruimte is ideaal voor kleinere gezelschappen tot 8 personen. Je vindt er comfortabele hoge stoelen, snelle wifi, een draadloos presentatiescherm en een videocamera voor professionele videovergaderingen. Flexibel te boeken, ook per uur.
De sfeer in deze ruimte ademt ambitie. Geïnspireerd door het lef van Heineken - dat ooit vanuit Nederland de wereld veroverde - is dit de plek voor plannen die verder reiken dan grenzen. Want zoals zij het zagen: the world is our oyster.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Blok (Carré) |
8 personen
|
€ 75
per uur
€ 275 per dagdeel
€ 450 per 2 dagdelen
Offerte
The Freddy
Capaciteit:
2 - 5 personen
The Freddy is de perfecte ruimte voor een creatieve brainstorm, inspirerende coaching of enthousiasmerende kick-off. De ruimte ademt verbeelding en vindingrijkheid. Wat de vraag ook is, de oplossing begint in deze ruimte. Deze vergaderruimte is geschikt voor 5 personen. Een ruimte met een ronde tafel, vijf comfortabele stoelen en twee luxe fauteuils. Verder is er beschikking over wifi, presentatiescherm (draadloos) en een minibar met koffie, thee en frisdrank.
Deze ruimte is ook per uur te boeken.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Blok (Carré) |
5 personen
|
€ 75
per uur
€ 275 per dagdeel
€ 450 per 2 dagdelen
Offerte
The Family
Capaciteit:
2 - 12 personen
Deze comfortabele vergaderruimte biedt plaats aan maximaal 12 personen en is van alle gemakken voorzien: luxe stoelen, airconditioning, snelle wifi, een draadloos presentatiescherm en een videocamera voor heldere videovergaderingen. De minibar is gevuld met koffie, thee en frisdranken.
Na afloop nog even napraten? Grenzend aan de ruimte vind je een unieke walk-in discobar. Ideaal voor een ontspannen borrel na een productieve sessie.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Blok (Carré) |
12 personen
|
Boardroom |
12 personen
|
€ 375 per dagdeel
€ 595 per 2 dagdelen
Offerte
The Boardroom
Capaciteit:
2 - 12 personen
The Boardroom is de plek waar de fundamenten werden gelegd voor een van de bekendste biermerken ter wereld. Deze lichte, stijlvolle vergaderruimte is geschikt voor maximaal 12 personen en biedt luxe stoelen, airconditioning, wifi, een presentatiescherm, flip-over en een videocamera voor videoconferenties. De minibar met koffie, thee en frisdranken zorgt voor een verfrissing tijdens je vergadering.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Blok (Carré) |
12 personen
|
Boardroom |
12 personen
|
Diner |
12 personen
|
€ 375 per dagdeel
€ 595 per 2 dagdelen
Offerte
The Lab
Capaciteit:
2 - 40 personen
The Lab is geschikt voor 14 personen in een blokopstelling en tot 20 personen in theateropstelling. Comfortabele zitplaatsen en airconditioning zorgen voor een aangename vergaderomgeving. Er is wifi, een presentatiescherm, flip-over en een videoconferencecamera. Zin in iets te drinken? Er staat een minibar met koffie, thee en fris. Na de vergadering kun je ontspannen in de aangrenzende Secret Bar. Perfect voor een borrel met maximaal 40 personen of een walking dinner met zo'n 30 gasten.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Blok (Carré) |
14 personen
|
Theater |
20 personen
|
School (Examen) |
8 personen
|
Boardroom |
14 personen
|
Receptie (Borrel) |
40 personen
|
€ 375 per dagdeel
€ 595 per 2 dagdelen
Offerte
The Office
Capaciteit:
2 - 40 personen
The Office is een stijlvolle, multifunctionele ruimte met veel daglicht, ideaal voor vergaderingen, presentaties en workshops. In theateropstelling biedt de ruimte plaats aan maximaal 40 personen. Voorzien van moderne faciliteiten zoals een draadloos presentatiescherm, wifi en een goed gevulde minibar met koffie, thee en frisdranken, is dit de perfecte ruimte om professioneel en comfortabel samen te komen.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
U-vorm |
16 personen
|
Blok (Carré) |
20 personen
|
Theater |
40 personen
|
Cabaret |
24 personen
|
School (Examen) |
24 personen
|
€ 495 per dagdeel
€ 795 per 2 dagdelen
Offerte
The Brewmaster
Capaciteit:
15 - 50 personen
Welkom in het domein van de brouwmeester. Hier bruist het al 150 jaar van ideeën. Geïnspireerd door Wilhelm Feltmann, de eerste brouwmeester van Rotterdam, is deze ruimte perfect voor pittige discussies en teamwork. Geschikt voor 60 personen in theateropstelling, met luxe stoelen, airco, wifi, draadloos presentatiescherm, videoconferentiecamera en een minibar met koffie, thee en fris. Aangrenzend ligt de New York Bar voor borrels tot 200 personen, walking dinners of private diners.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
U-vorm |
20 personen
|
Blok (Carré) |
20 personen
|
Theater |
50 personen
|
Cabaret |
32 personen
|
Boardroom |
20 personen
|
€ 695 per dagdeel
€ 995 per 2 dagdelen
Offerte
The Export
Capaciteit:
20 - 100 personen
The Export ademt internationale ambitie. Geïnspireerd door Gerard Adriaan Heineken, die in 1883 al bier exporteerde vanuit Rotterdam naar de wereld. Deze ruime zaal biedt plek aan 100 personen in theateropstelling en is ideaal voor grote vergaderingen, presentaties en workshops. Voorzien van comfortabele stoelen, airco, wifi, een draadloos presentatiescherm en videoconferentiecamera. De minibar met koffie, thee en fris zorgt voor een verfrissende pauze. The sky is the limit.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
U-vorm |
30 personen
|
Blok (Carré) |
32 personen
|
Theater |
100 personen
|
Cabaret |
35 personen
|
Boardroom |
30 personen
|
Receptie (Borrel) |
100 personen
|
€ 959 per dagdeel
€ 1395 per 2 dagdelen
Offerte
-
Vergaderarrangementen
Het vergaderarrangement bestaat uit onbeperkt koffie, thee, fris en (bruis)water van de mini-bar. Op tafel staat fruit, zoete hapjes en hartige snacks. Ook gebruik van het TV-scherm, flip-over(s), whiteboard en notitieboekjes is inbegrepen. Het vergaderarrangement is te boeken inclusief lunch of exclusief lunch. De lunch is gevarieerd in aanbod en bestaat uit diverse broodjes, een seizoensgebonden salade, verse soep en smoothies.
Bij de onderstaande vergaderarrangementen zijn de tarieven voor de
zaalhuur nog niet inbegrepen.
Inhoud:
Offerte
- Zaalhuur niet inbegrepen
- Toon tarieven
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief flip-over met stiften
- Inclusief flatscreen
- Inclusief schrijfpapier en pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
- Inclusief snoepjes, chocolade, fruit, zoete lekkernijen en een hartige break
Inhoud:
Offerte
- Zaalhuur niet inbegrepen
- Toon tarieven
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
- Inclusief flatscreen
- Inclusief schrijfpapier en pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
- Inclusief chocolade, fruit en een hartige break
- Inclusief lunch (meerdere mogelijkheden)
Inhoud:
Offerte
- Zaalhuur niet inbegrepen
- Toon tarieven
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
- Inclusief flatscreen
- Inclusief schrijfpapier en pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
- Inclusief chocolade, fruit, zoete lekkernijen en een hartige break
Inhoud:
Offerte
- Zaalhuur niet inbegrepen
- Toon tarieven
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
- Inclusief flatscreen
- Inclusief schrijfpapier en pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
- Inclusief chocolade, fruit, zoete lekkernijen en een hartige break
- Inclusief lunch (meerdere mogelijkheden)
Cateringtarieven
Koffie/thee/water |
vanaf |
€
17,00
|
p.p. per dagdeel
|
vanaf
€
17,00
p.p. per dagdeel
|
Lunch |
vanaf |
€
20,50
|
p.p.
|
vanaf
€
20,50
p.p.
|
Diner |
vanaf |
€
37,50
|
p.p.
|
vanaf
€
37,50
p.p.
|
Borrel |
vanaf |
€
18,50
|
p.p.
|
vanaf
€
18,50
p.p.
|
Ontbijt |
vanaf |
€
14,50
|
p.p.
|
vanaf
€
14,50
p.p.
|
Frisdranken/sappen |
vanaf |
€
17,00
|
p.p. per dagdeel
|
vanaf
€
17,00
p.p. per dagdeel
|
-
Inrichting en sfeer
Vergaderen, feesten of presenteren op een plek waar een van de bekendste merken ter wereld geschiedenis schreef? Dat kan! Het Heineken Gebouw Rotterdam is een stijlvol, markant gebouw, voorzien van sfeervolle, verrassende horeca en state-of-the-art vergader- en presentatie faciliteiten. Maar ook de nostalgie van de begindagen van dit mooie biermerk waart hier nog door de gangen. Het is dè plek om geïnspireerd te raken of te inspireren en indruk te maken op jouw gasten. Het Heineken Gebouw biedt 8 verschillende ruimtes aan met verschillende verhalen. Allemaal even inspirerend, verrassend en erop gericht om jouw vergadering tot een succes te maken. En niet alleen vergaderen, maar ook als je een exclusief diner, brainstorm, productpresentatie, borrel of teamuitje wilt organiseren, het is mogelijk in het Heineken Gebouw.
Inklappen
Vergaderen, feesten of presenteren op een plek waar een van de bekendste merken ter wereld geschiedenis schreef? Dat kan! Het Heineken Gebouw Rotterdam is een stijlvol, markant gebouw, voorzien van sfeervolle, verrassende horeca en state-of-the-art vergader- en presentatie faciliteiten. Maar ook de nostalgie van de begindagen van dit mooie biermerk waart hier nog door de gangen. Het is dè plek om geïnspireerd te raken of te inspireren en indruk te maken op jouw gasten. Het Heineken Gebouw biedt…
Lees meer
Ligging en omgeving
Het Heineken Gebouw Rotterdam ligt middenin de wijk Crooswijk, nabij het centrum van Rotterdam. De locatie met is met de auto goed bereikbaar en ligt aan de A16 en A20, ook is het dichtbij het Centraal Station. Tramlijn 6 en 7 stoppen op de Noorderbrug, op loopafstand van het Heineken Gebouw. Het dichtstbijzijnde metrostation is metrostation Oostplein. Vanaf daar is het 10 minuten lopen tot de hoofdentree van het Heineken Gebouw.
Eten en drinken
Vergadering in combinatie met een lunch, diner of borrel in één van de barren op onze locatie? Wij regelen het! In samenwerking met onze cateraar verzorgen wij een gevarieerde en verse lunch. De lunch bestaat uit diverse broodjes, een seizoensgebonden salade, verse soep en smoothies. Tafelen met een goed glas wijn? Wij werken samen met een aantal private chefs en top restaurants in Rotterdam om een diner op locatie te verzorgen. Vanaf acht personen aan te vragen. Ook een walking diner en luxe buffet behoort tot de mogelijkheden. Na de vergadering is het mogelijk om nog gezellig met elkaar na te borrelen in één van onze barren op de locatie of het dakterras. Wij kunnen hier een mooi borrelarrangement voor samenstellen.
Inklappen
Vergadering in combinatie met een lunch, diner of borrel in één van de barren op onze locatie? Wij regelen het! In samenwerking met onze cateraar verzorgen wij een gevarieerde en verse lunch. De lunch bestaat uit diverse broodjes, een seizoensgebonden salade, verse soep en smoothies. Tafelen met een goed glas wijn? Wij werken samen met een aantal private chefs en top restaurants in Rotterdam om een diner op locatie te verzorgen. Vanaf acht personen aan te vragen. Ook een walking di…
Lees meer
Overnachten
Wij hebben een samenwerking met een aantal hotels in omgeving. Vraag ons naar de mogelijkheden en we helpen je graag verder!
-
Basis vergaderfaciliteiten
Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
Beamer altijd inbegrepen
Smart TV / Flatscreen altijd inbegrepen
Internet
Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen
Audiovisuele middelen
Videoconferentie (VTC)
Conference call
Geluidsinstallatie
Microfoon (draadloos)
Locatie geschikt voor
Bedrijfsborrel
Coaching
Cursus
Lunchen
Presentatie
Private dining
Teambuilding
Trainingen
Vergaderen
Workshop
Huurmogelijkheden
Beschikt over 8 vergaderruimtes
Geschikt voor gezelschappen van 2 tot 200 personen
Minimale boekingsduur bedraagt 1 uur
Doordeweeks te huur
Ook per uur te huur
Ook 's avonds te huur
Ook in het weekend te huur
Locatie exclusief af te huren
Locatie-faciliteiten
Sfeer en inrichting
Modern
Design
Monumentaal
Historisch
Luxueus
-
Adres
Crooswijksesingel 50 D, Rotterdam (Zuid-Holland)
Kaartweergave
Ligging en bereikbaarheid
Bij stadscentrum
Nabij openbaar vervoer
Nabij snelweg
Nabij vliegveld
Afstand tot snelwegen
A20 (1,3 km)
A13 (3,0 km)
A16 (3,1 km)
A15 (6,9 km)
A29 (7,1 km)
A4 (7,3 km)
A38 (7,6 km)
Parkeren
Betaald openbaar parkeren
Afstand tot treinstations
Station Rotterdam Blaak: 1,1 km
Station Rotterdam Centraal: 1,4 km
Station Rotterdam Noord: 1,4 km
Station Rotterdam Zuid: 3,2 km
Station Rotterdam Alexander: 5 km
Nabij gelegen luchthavens
Rotterdam The Hague Airport: 4,4 km
Nabij gelegen steden
Rotterdam (centrum): 0,8 km
Vlaardingen: 10,7 km
Delft: 12,4 km
Gouda: 16,1 km
Dordrecht: 19,5 km
-
Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!
Klik hier om een recensie te schrijven voor Heineken Gebouw Rotterdam