-
Highlights
Aantal zalen: 6 zalen
6 zalen
2 – 60 personen
2 – 60 personen
Soort locatie: Vergaderlocatie
Vergaderlocatie
Aanwezige zalen + tarieven
The Freddy
Capaciteit:
2 - 5 personen
- Voor maximaal 5 personen
- Twee luxe fauteuils
- Ronde tafel en vijf stoelen
- Wifi
- Presentatiescherm (draadloos)
- Minibar met koffie, thee en fris
Deze ruimte is ook per uur te boeken.
The Freddy is de perfecte ruimte voor jouw creatieve brainstorm, inspirerende coaching of enthousiasmerende kick off. De ruimte ademt verbeelding en vindingrijkheid. Wat je vraag ook is, de oplossing begint in deze ruimte.
Inklappen
- Voor maximaal 5 personen - Twee luxe fauteuils - Ronde tafel en vijf stoelen - Wifi - Presentatiescherm (draadloos) -…
Lees meer
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Blok (Carré) |
5 personen
|
€ 75
per uur
€ 275 per dagdeel
€ 450 per 2 dagdelen
Offerte
The Worldbrand
Capaciteit:
2 - 8 personen
- Voor maximaal 8 personen
- Luxe fauteuils
- Wifi
- Presentatiescherm (draadloos) | Video conference camera
Deze ruimte is ook per uur te boeken.
Je moet wel een klein beetje gek zijn, wil je het plan hebben de wereld te gaan veroveren met een biermerk dat zijn oorsprong vindt in zo\'n klein landje als Nederland. \'The world is our oyster\' moeten ze bij Heineken gedacht hebben en ze gingen ervoor. Die geschiedenis resoneert na in deze kamer.
Inklappen
- Voor maximaal 8 personen - Luxe fauteuils - Wifi - Presentatiescherm (draadloos) | Video conference camera Deze ruimt…
Lees meer
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Blok (Carré) |
8 personen
|
€ 75
per uur
€ 275 per dagdeel
€ 450 per 2 dagdelen
Offerte
The Family
Capaciteit:
2 - 12 personen
- Voor maximaal 12 personen
- Luxe stoelen
- Airconditioning
- Wifi
- Presentatiescherm (draadloos) | Video conference camera
- Minibar met koffie, thee en fris
- Walk-in (disco)bar
Borrelen na het vergaderen? Aangrenzend aan deze ruimte hebben we onze walk-in (disco)bar.
Inklappen
- Voor maximaal 12 personen - Luxe stoelen - Airconditioning - Wifi - Presentatiescherm (draadloos) | Video conference ca…
Lees meer
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Blok (Carré) |
12 personen
|
Boardroom |
12 personen
|
€ 375
per dagdeel
€ 595 per 2 dagdelen
Offerte
The Boardroom
Capaciteit:
2 - 12 personen
- Maximaal 12 personen
- Luxe stoelen
- Airconditioning
- Wifi
- Presentatiescherm | Video conference camera
- Minibar met koffie, thee en fris
Vergaderen in de kamer waar het allemaal begon, dat doe je in The Boardroom. Hier werd ooit gebouwd aan de fundamenten van een van de bekendste biermerken ter wereld. Dit is de plek waar daadkracht, creativiteit en visie het startpunt vormden voor een geweldig Nederlands succesverhaal. Die energie is nog steeds voelbaar in deze kamer.
Inklappen
- Maximaal 12 personen - Luxe stoelen - Airconditioning - Wifi - Presentatiescherm | Video conference camera - Minibar m…
Lees meer
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Blok (Carré) |
12 personen
|
Boardroom |
12 personen
|
Diner |
12 personen
|
€ 375
per dagdeel
€ 595 per 2 dagdelen
Offerte
The Lab
Capaciteit:
2 - 50 personen
- In blokopstelling voor maximaal 14 personen
- In theateropstelling geschikt voor 20 personen
- Luxe stoelen
- Airconditioning
- Wifi
- Presentatiescherm (draadloos) | Video conference camera
- Minibar met koffie, thee en fris
- Secret bar aangrenzend voor een borrel na de vergadering
Borrelen kan met maximaal 50 personen, een walking dinner met 40 personen.
Inklappen
- In blokopstelling voor maximaal 14 personen - In theateropstelling geschikt voor 20 personen - Luxe stoelen - Airconditi…
Lees meer
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
U-vorm |
10 personen
|
Blok (Carré) |
14 personen
|
Theater |
20 personen
|
School (Examen) |
8 personen
|
Boardroom |
14 personen
|
Receptie (Borrel) |
50 personen
|
€ 375
per dagdeel
€ 595 per 2 dagdelen
Offerte
The Office
Capaciteit:
2 - 60 personen
- Maximaal 50 personen in theateropstelling
- In U-vorm geschikt voor 24 personen
- In Carré opstelling geschikt voor 30 personen
- Geschikt voor receptie | borrel | productpresentaties
- Presentatiescherm
- Wifi
- Minibar met koffie, thee en fris
Inklappen
- Maximaal 50 personen in theateropstelling - In U-vorm geschikt voor 24 personen - In Carré opstelling geschikt voor 30 pe…
Lees meer
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
U-vorm |
26 personen
|
Blok (Carré) |
26 personen
|
Theater |
50 personen
|
Cabaret |
30 personen
|
School (Examen) |
24 personen
|
Receptie (Borrel) |
60 personen
|
€ 495
per dagdeel
€ 795 per 2 dagdelen
Offerte
The Brewmaster
Capaciteit:
15 - 60 personen
Nieuw! Te boeken vanaf september 2024:
- In theateropstelling geschikt voor 60 personen
- Luxe stoelen
- Aircondition
- Wifi
- Presentatiescherm (draadloos) | Video conference camera
- Minibar met koffie, thee en fris
- The New York bar aangrenzend voor een borrel na de vergadering
Inklappen
Nieuw! Te boeken vanaf september 2024: - In theateropstelling geschikt voor 60 personen - Luxe stoelen - Aircondition -…
Lees meer
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Theater |
60 personen
|
Receptie (Borrel) |
80 personen
|
€ 695
per dagdeel
€ 995 per 2 dagdelen
Offerte
The Export
Capaciteit:
20 - 100 personen
Nieuw! Te boeken vanaf september 2024:
- In theateropstelling geschikt voor 100 personen
- Luxe stoelen
- Aircondition
- Wifi
- Presentatiescherm (draadloos) | Video conference camera
- Minibar met koffie, thee en fris
Inklappen
Nieuw! Te boeken vanaf september 2024: - In theateropstelling geschikt voor 100 personen - Luxe stoelen - Aircondition…
Lees meer
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Theater |
100 personen
|
Receptie (Borrel) |
150 personen
|
€ 959
per dagdeel
€ 1395 per 2 dagdelen
Offerte
-
Vergaderarrangementen
Het vergaderarrangement bestaat uit onbeperkt koffie, thee, fris en (bruis)water van de mini-bar. Op tafel staat fruit, zoete hapjes en hartige snacks. Ook gebruik van het TV-scherm, flip-over(s), whiteboard en notitieboekjes is inbegrepen. Het vergaderarrangement is te boeken inclusief lunch of exclusief lunch. De lunch is gevarieerd in aanbod en bestaat uit diverse broodjes, een seizoensgebonden salade, verse soep en smoothies.
Bij de onderstaande vergaderarrangementen zijn de tarieven voor de
zaalhuur nog niet inbegrepen.
Inhoud:
Offerte
- Zaalhuur niet inbegrepen
- Toon tarieven
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief flip-over met stiften
- Inclusief flatscreen
- Inclusief schrijfpapier en pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
- Inclusief chocolade, fruit, zoete lekkernijen en een hartige break
Inhoud:
Offerte
- Zaalhuur niet inbegrepen
- Toon tarieven
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
- Inclusief flatscreen
- Inclusief schrijfpapier en pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
- Inclusief chocolade, fruit en een hartige break
- Inclusief lunch (Lunchbuffet)
Inhoud:
Offerte
- Zaalhuur niet inbegrepen
- Toon tarieven
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
- Inclusief flatscreen
- Inclusief schrijfpapier en pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
- Inclusief chocolade, fruit, zoete lekkernijen en een hartige break
Inhoud:
Offerte
- Zaalhuur niet inbegrepen
- Toon tarieven
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
- Inclusief flatscreen
- Inclusief schrijfpapier en pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
- Inclusief chocolade, fruit, zoete lekkernijen en een hartige break
- Inclusief lunch (Lunchbuffet)
Cateringtarieven
Koffie/thee/water |
vanaf |
€
16,00
|
p.p. per dagdeel
|
vanaf
€
16,00
p.p. per dagdeel
|
Lunch |
vanaf |
€
19,50
|
p.p.
|
vanaf
€
19,50
p.p.
|
Diner |
vanaf |
€
37,50
|
p.p.
|
vanaf
€
37,50
p.p.
|
Borrel |
vanaf |
€
17,50
|
p.p.
|
vanaf
€
17,50
p.p.
|
Frisdranken/sappen |
vanaf |
€
16,00
|
p.p. per dagdeel
|
vanaf
€
16,00
p.p. per dagdeel
|
-
Inrichting en sfeer
Vergaderen, feesten of presenteren op een plek waar een van de bekendste merken ter wereld geschiedenis schreef? Dat kan! Het Heineken Gebouw Rotterdam is een stijlvol, markant gebouw, voorzien van sfeervolle, verrassende horeca en state-of-the-art vergader- en presentatie faciliteiten. Maar ook de nostalgie van de begindagen van dit mooie biermerk waart hier nog door de gangen. Het is dè plek om geïnspireerd te raken of te inspireren en indruk te maken op jouw gasten. Het Heineken Gebouw biedt 9 verschillende ruimtes aan met verschillende verhalen. Allemaal even inspirerend, verrassend en erop gericht om jouw vergadering tot een succes te maken. En niet alleen vergaderen, maar ook als je een exclusief diner, brainstorm, productpresentatie, borrel of teamuitje wilt organiseren, het is mogelijk in het Heineken Gebouw. Wegens succes breiden we uit! Vanaf september 2024 ontvangen wij ook groepen van 50 tot 100 personen met 2 nieuwe ruimtes en een 3e bar met panoramisch uitzicht!
Inklappen
Vergaderen, feesten of presenteren op een plek waar een van de bekendste merken ter wereld geschiedenis schreef? Dat kan! Het Heineken Gebouw Rotterdam is een stijlvol, markant gebouw, voorzien van sfeervolle, verrassende horeca en state-of-the-art vergader- en presentatie faciliteiten. Maar ook de nostalgie van de begindagen van dit mooie biermerk waart hier nog door de gangen. Het is dè plek om geïnspireerd te raken of te inspireren en indruk te maken op jouw gasten. Het Heineken G…
Lees meer
Ligging en omgeving
Het Heineken Gebouw Rotterdam ligt middenin de wijk Crooswijk, nabij het centrum van Rotterdam. De locatie met is met de auto goed bereikbaar en ligt aan de A16 en A20, ook is het dichtbij het Centraal Station. Tramlijn 7 en 8 stoppen op de Noorderbrug, op loopafstand van het Heineken Gebouw. Het dichtstbijzijnde metrostation is metrostation Oostplein. Vanaf daar is het 10 minuten lopen tot de hoofdentree van het Heineken Gebouw.
Eten en drinken
Vergadering in combinatie met een lunch, diner of borrel in één van de barren op onze locatie? Wij regelen het! In samenwerking met onze cateraar verzorgen wij een gevarieerde en verse lunch. De lunch bestaat uit diverse broodjes, een seizoensgebonden salade, verse soep en smoothies. Tafelen met een goed glas wijn? Wij werken samen met een aantal private chefs en top restaurants in Rotterdam om een diner op locatie te verzorgen. Vanaf acht personen aan te vragen. Ook een walking diner en luxe buffet behoort tot de mogelijkheden. Na de vergadering is het mogelijk om nog gezellig met elkaar na te borrelen in één van onze barren op de locatie of het dakterras. Wij kunnen hier een mooi borrelarrangement voor samenstellen.
Inklappen
Vergadering in combinatie met een lunch, diner of borrel in één van de barren op onze locatie? Wij regelen het! In samenwerking met onze cateraar verzorgen wij een gevarieerde en verse lunch. De lunch bestaat uit diverse broodjes, een seizoensgebonden salade, verse soep en smoothies. Tafelen met een goed glas wijn? Wij werken samen met een aantal private chefs en top restaurants in Rotterdam om een diner op locatie te verzorgen. Vanaf acht personen aan te vragen. Ook een walking di…
Lees meer
Overnachten
Wij hebben een samenwerking met een aantal hotels in omgeving. Vraag ons naar de mogelijkheden en we helpen je graag verder!
-
Basis vergaderfaciliteiten
Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
Beamer altijd inbegrepen
Smart TV / Flatscreen altijd inbegrepen
Internet
Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen
Audiovisuele middelen
Videoconferentie (VTC)
Conference call
Geluidsinstallatie
Microfoon (draadloos)
Locatie geschikt voor
Bedrijfsborrel
Coaching
Cursus
Lunchen
Presentatie
Private dining
Teambuilding
Trainingen
Vergaderen
Workshop
Huurmogelijkheden
Beschikt over 6 vergaderruimtes
Geschikt voor gezelschappen van 2 tot 60 personen
Minimale boekingsduur bedraagt 1 uur
Doordeweeks te huur
Ook per uur te huur
Ook 's avonds te huur
Ook in het weekend te huur
Locatie exclusief af te huren
Locatie-faciliteiten
Sfeer en inrichting
Monumentaal
Historisch
Luxueus
-
Adres
Crooswijksesingel 50 D, Rotterdam (Zuid-Holland)
Kaartweergave
Ligging en bereikbaarheid
Bij stadscentrum
Nabij openbaar vervoer
Nabij snelweg
Nabij vliegveld
Afstand tot snelwegen
A20 (1,3 km)
A13 (3,0 km)
A16 (3,1 km)
A15 (6,9 km)
A29 (7,1 km)
A4 (7,3 km)
A38 (7,6 km)
Parkeren
Betaald openbaar parkeren
Afstand tot treinstations
Station Rotterdam Blaak: 1,1 km
Station Rotterdam Centraal: 1,4 km
Station Rotterdam Noord: 1,4 km
Station Rotterdam Zuid: 3,2 km
Station Rotterdam Alexander: 5 km
Nabij gelegen luchthavens
Rotterdam The Hague Airport: 4,4 km
Nabij gelegen steden
Rotterdam (centrum): 0,8 km
Vlaardingen: 10,7 km
Delft: 12,4 km
Gouda: 16,1 km
Dordrecht: 19,5 km
-
Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!
Klik hier om een recensie te schrijven voor Heineken Gebouw Rotterdam