Golden Tulip Ampt van Nijkerk
Nijkerk   (regio Amersfoort)

Koopmanszaal 3 of 4: 9 – 17 personen

Schoutenzaal 1: 16 – 70 personen

Schoutenzaal 2: 16 – 70 personen

Koopmanszaal 1 of 2: 18 – 70 personen

Schoutenzaal 1 + 2 + 3: 44 – 300 personen

Koopmanszaal 1 of 2: 18 – 70 personen

Schoutenzaal 3: 16 – 70 personen

Valouwe suite: 6 – 20 personen

Gelre suite: 4 – 20 personen

Collegezaal: 17 – 50 personen

  • Highlights

    16 zalen
    2 – 300 personen
    Conferentiehotel

    Aanwezige zalen + tarieven

    De tarieven voor de zaalhuur zijn bij deze locatie inbegrepen bij alle vergaderarrangementen.

    Koopmanszaal 3 of 4

    Capaciteit: 9 - 17 personen
    Deze onlangs gerenoveerde ruimte is ideaal voor gezelschappen tot 17 personen. Met direct daglicht en een eigen kofiecorner en lounge.
    Inklappen
    Deze onlangs gerenoveerde ruimte is ideaal voor gezelschappen tot 17 personen. Met direct daglicht en een eigen kofiecorner e…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Theater 17
    Boardroom 9
    € 99 per dagdeel
    € 125 per 2 dagdelen

    Offerte

    Gelre suite

    Capaciteit: 4 - 20 personen
    Deze eigentijdse en stijlvolle boardroom is van alle gemakken voorzien en beschikt over een eigen terras. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Theater 20
    Boardroom 10
    Diner 10
    € 100 per dagdeel
    € 150 per 2 dagdelen

    Offerte

    Valouwe suite

    Capaciteit: 6 - 20 personen
    Deze moderne boardroom is van alle gemakken voorzien en beschikt over een eigen terras. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Theater 20
    Boardroom 10
    Diner 10
    € 100 per dagdeel
    € 150 per 2 dagdelen

    Offerte

    Collegezaal

    Capaciteit: 17 - 50 personen
    De Collegezaal is met recht een zaal van formaat! U heeft volop de ruimte voor een geslaagde bijeenkomst. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 17
    Blok 20
    Theater 50
    Cabaret 25
    School 25
    Boardroom 17
    Receptie
    € 150 per dagdeel
    € 200 per 2 dagdelen

    Offerte

    Skylounge 1 of 2

    Capaciteit: 12 - 30 personen
    Uniek door zijn ligging en uitzicht inclusief privé balkon. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 15
    Blok 18
    Theater 30
    Cabaret 20
    School 13
    Boardroom 12
    Diner 20
    € 150 per dagdeel
    € 225 per 2 dagdelen

    Offerte

    Schepenzaal

    Capaciteit: 12 - 40 personen
    De Schepenzaal grenst aan de binnentuin van het Ampt van Nijkerk. Een zeer geliefde ruimte nabij de koffiecorners. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 15
    Blok 20
    Theater 40
    Cabaret 25
    School 15
    Boardroom 15
    Diner 30
    € 150 per dagdeel
    € 225 per 2 dagdelen

    Offerte

    Schoutenzaal 3

    Capaciteit: 16 - 70 personen
    Schoutenzaal 3 is eveneens uitermate geschikt voor al uw bijeenkomsten. U heeft direct daglicht en er zijn openslaande deuren naar een eigen terras. Tijdens de break-out kunt u gebruik maken van een eigen koffiecorner en lounge. Te combineren tot 1 grote zaal met Schoutenzalen 1 en 2.
    Inklappen
    Schoutenzaal 3 is eveneens uitermate geschikt voor al uw bijeenkomsten. U heeft direct daglicht en er zijn openslaande deuren…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 25
    Blok 28
    Theater 70
    Cabaret 40
    School 20
    Boardroom 16
    Receptie
    Diner 50
    € 200 per dagdeel
    € 300 per 2 dagdelen

    Offerte

    Schoutenzaal 2

    Capaciteit: 16 - 70 personen
    Schoutenzaal 2 is de grootste Schoutenzaal en biedt ruimte voor 70 personen. Deze moderne en stijlvolle vergaderzaal heeft direct daglicht en openslaande deuren naar een eigen terras. Tijdens de break-out kunt u gebruik maken van een eigen koffiecorner en lounge. Te combineren tot 1 grote zaal met Schoutenzalen 1 en 3.
    Inklappen
    Schoutenzaal 2 is de grootste Schoutenzaal en biedt ruimte voor 70 personen. Deze moderne en stijlvolle vergaderzaal heeft di…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 25
    Blok 28
    Theater 70
    Cabaret 40
    School 20
    Boardroom 16
    Receptie
    Diner 50
    € 200 per dagdeel
    € 300 per 2 dagdelen

    Offerte

    Schoutenzaal 1

    Capaciteit: 16 - 70 personen
    Schoutenzaal 1 is een moderne en stijlvolle vergaderzaal. U heeft direct daglicht en er zijn openslaande deuren naar een eigen terras. Tijdens de break-out kunt u gebruik maken van een eigen koffiecorner en lounge. Te combineren tot 1 grote zaal met Schoutenzalen 2 en 3.
    Inklappen
    Schoutenzaal 1 is een moderne en stijlvolle vergaderzaal. U heeft direct daglicht en er zijn openslaande deuren naar een eige…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 25
    Blok 28
    Theater 70
    Cabaret 40
    School 20
    Boardroom 16
    Receptie
    Diner 50
    € 200 per dagdeel
    € 300 per 2 dagdelen

    Offerte

    Koopmanszaal 1 of 2

    Capaciteit: 18 - 70 personen
    Koopmanszaal 1 of 2 is onlangs volledig gerenoveerd en gerestyled. Voor veel organisaties zijn de koopmanszalen zeer geliefd vanwege het besloten karakter. Tijdens de break-out kunt u gebruik maken van een eigen koffiecorner en lounge. Te combineren tot 1 grote zaal.
    Inklappen
    Koopmanszaal 1 of 2 is onlangs volledig gerenoveerd en gerestyled. Voor veel organisaties zijn de koopmanszalen zeer geliefd…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 25
    Blok 28
    Theater 70
    Cabaret 40
    School 20
    Boardroom 18
    Receptie
    Diner 50
    € 200 per dagdeel
    € 300 per 2 dagdelen

    Offerte

    Skylounge 1 + 2

    Capaciteit: 20 - 70 personen
    Uniek door zijn ligging en uitzicht inclusief privé balkon. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Blok 28
    Theater 70
    School 26
    Boardroom 24
    € 250 per dagdeel
    € 350 per 2 dagdelen

    Offerte

    Schoutenzaal 1 + 2 of 2 + 3

    Capaciteit: 28 - 180 personen
    Schoutenzaal 1 + 2 of 2 + 3 is eveneens uitermate geschikt voor al uw bijeenkomsten. U heeft direct daglicht en er zijn openslaande deuren naar een eigen terras. Tijdens de break-out kunt u gebruik maken van een eigen koffiecorner en lounge.
    Inklappen
    Schoutenzaal 1 + 2 of 2 + 3 is eveneens uitermate geschikt voor al uw bijeenkomsten. U heeft direct daglicht en er zijn open…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 36
    Blok 44
    Theater 180
    Cabaret 100
    School 50
    Boardroom 28
    Receptie
    Diner 110
    € 350 per dagdeel
    € 500 per 2 dagdelen

    Offerte

    Koopmanszalen 1 + 2

    Capaciteit: 28 - 180 personen
    De Koopmanszalen zijn onlangs volledig gerenoveerd en gerestyled. Voor veel organisaties zijn de Koopmanszalen zeer geliefd vanwege het besloten karakter. Tijdens de break-out kunt u gebruik maken van een eigen koffiecorner en lounge.
    Inklappen
    De Koopmanszalen zijn onlangs volledig gerenoveerd en gerestyled. Voor veel organisaties zijn de Koopmanszalen zeer geliefd v…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 40
    Blok 50
    Theater 180
    Cabaret 100
    School 50
    Boardroom 28
    Receptie
    Diner 100
    € 350 per dagdeel
    € 500 per 2 dagdelen

    Offerte

    Schoutenzaal 1 + 2 + 3

    Capaciteit: 44 - 300 personen
    De combinatie van de drie Schoutenzalen blijkt zeer geschikt voor gezelschappen tot 300 personen. In de zaal blijft het intieme karakter de boventoon voeren. Bovendien heeft u een eigen ingang, koffiecorner en lounge.
    Inklappen
    De combinatie van de drie Schoutenzalen blijkt zeer geschikt voor gezelschappen tot 300 personen. In de zaal blijft het intie…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 60
    Blok 70
    Theater 300
    Cabaret 140
    School 75
    Boardroom 70
    Receptie
    Diner 180
    € 500 per dagdeel
    € 750 per 2 dagdelen

    Offerte
  • Vergaderarrangementen

    Onze vergaderarrangementen bieden de ideale combinatie van gemak en professionele voorzieningen. Vergaderarrangementen zijn standaard inclusief: persoonlijke ontvangst en persoonlijke host op de dag, technische ondersteuning bij aanvang van de bijeenkomst, gebruik van de plenaire zaal, gebruik van beamer inclusief projectiescherm, gebruik van flip-over, schrijfblokken, vergadertoolkit en pennen in de zaal, gratis WiFi en gratis parkeren.

    Bij alle onderstaande vergaderarrangementen zijn de tarieven voor de zaalhuur al inbegrepen.
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water    
    € 31,50 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief frisdrank (selectie) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, een smoothie en een healthy break
    • Inclusief gratis parkeren
    • Inclusief gratis gebruik wellness-faciliteiten
    • Van 10 t/m 300 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch    
    € 46,00 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, een smoothie en een healthy break
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 10 t/m 300 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch    
    € 61,00 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en koekjes
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief sappen (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, koekjes, fruit, zoete lekkernijen, een smoothie en een healthy break
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Inclusief gratis gebruik wellness-faciliteiten
    • Van 10 t/m 300 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch, diner    
    € 89,00 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en koekjes
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, fruit, zoete lekkernijen, een smoothie en een healthy break
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Inclusief diner (3-gangen diner)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Inclusief gratis gebruik wellness-faciliteiten
    • Van 10 t/m 300 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch, diner, overnachting, ontbijt    
    € 180,00 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en koekjes
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, fruit, zoete lekkernijen, een smoothie en een healthy break
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Inclusief diner (3-gangen diner)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Inclusief gratis gebruik wellness-faciliteiten
    • Van 10 t/m 300 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch, diner, overnachting, ontbijt    
    € 226,00 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en koekjes
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, fruit, zoete lekkernijen, een smoothie en een healthy break
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Inclusief diner (3-gangen diner)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 10 t/m 300 personen

    Cateringtarieven

    Koffie/thee/water
    vanaf € 7,00 p.p. per dagdeel
    Lunch
    vanaf € 22,50 p.p.
    Diner
    vanaf € 29,50 p.p.
    Overnachten
    vanaf € 65,00 p.p.
    Ontbijt
    vanaf € 15,00 p.p.
    Frisdranken/sappen
    O.b.v. nacalculatie
  • Inrichting en sfeer
    Ongestoord en succesvol een bijeenkomst kunnen organiseren, dat is onze doelstelling. Bij Golden Tulip Ampt van Nijkerk is onze service er op gericht dat u zich volledig met de inhoud van uw bijeenkomst bezig kunt houden. Of het nu gaat om een vergadering in klein comité, training, congres of de jaarvergadering van uw hele organisatie. Onze ervaren medewerkers zorgen ervoor dat het u aan niets ontbreekt. Van de juiste ruimte met audiovisuele hulpmiddelen tot een uitgebreide lunch of een borrel aan het eind van de dag. Alles is mogelijk! Golden Tulip Ampt van Nijkerk beschikt over 16 verschillende multifunctionele zalen voorzien van audiovisuele middelen. Om u een indruk te geven kunnen wij in onze grootste plenaire zaal maximaal 300 personen in theater faciliteren. In combinatie met Hart van Holland beschikt de locatie over 26 zalen en 6000 m2 beursvloer. Inklappen Ongestoord en succesvol een bijeenkomst kunnen organiseren, dat is onze doelstelling. Bij Golden Tulip Ampt van Nijkerk is onze service er op gericht dat u zich volledig met de inhoud van uw bijeenkomst bezig kunt houden. Of het nu gaat om een vergadering in klein comité, training, congres of de jaarvergadering van uw hele organisatie. Onze ervaren medewerkers zorgen ervoor dat het u aan niets ontbreekt. Van de juiste ruimte met audiovisuele hulpmiddelen tot een uitgebreide lunch of een b… Lees meer


    Ligging en omgeving
    Het Golden Tulip Ampt van Nijkerk ligt midden in het geografische centrum van Nederland ten noorden van Amersfoort.



    Overnachten
    Golden Tulip Ampt van Nijkerk is een prachtig viersterren hotel in Nijkerk. Of u nu om zakelijke redenen of in uw vrije tijd bij ons bent, wij zorgen ervoor dat het u tijdens uw verblijf aan niets ontbreekt. Ons hotel beschikt over 110 kamers en suites, welke zijn onderverdeeld in 48 comfort kamers, 50 Superior kamers, 10 Junior suites en 2 Bruidssuites. Alle kamers en suites zijn ruim van opzet, voorzien van alle denkbare gemakken en zowel modern als klassiek ingericht. Natuurlijk kunt een keuze maken in 1-persoonskamers, familiekamers en kamers met enkele bedden of 2-persoonbed (double of twin). Op basis van beschikbaarheid kunt u tevens kiezen voor een kamer met balkon, terras of uitzicht op onze sfeervolle binnentuin. Inklappen Golden Tulip Ampt van Nijkerk is een prachtig viersterren hotel in Nijkerk. Of u nu om zakelijke redenen of in uw vrije tijd bij ons bent, wij zorgen ervoor dat het u tijdens uw verblijf aan niets ontbreekt. Ons hotel beschikt over 110 kamers en suites, welke zijn onderverdeeld in 48 comfort kamers, 50 Superior kamers, 10 Junior suites en 2 Bruidssuites. Alle kamers en suites zijn ruim van opzet, voorzien van alle denkbare gemakken en zowel modern als klassiek ingericht. Natuurlijk kunt een keuz… Lees meer

  • Basis vergaderfaciliteiten

    Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
    Beamer altijd inbegrepen

    Internet

    Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen

    Locatie geschikt voor

    Bedrijfsborrel

    Huurmogelijkheden

    Beschikt over 16 vergaderruimtes

    Overnachtingsmogelijkheden

    Overnachten bij deze vergaderlocatie

    Locatie-faciliteiten

    Wellness-faciliteiten

    Sfeer en inrichting

    Modern
  • Adres

    Berencamperweg 4, Nijkerk (Gelderland)

    Kaartweergave

    Ligging en bereikbaarheid

    Bij stadscentrum

    Afstand tot snelwegen

    A28  (1,2 km)

    Parkeren

    Gratis parkeren op eigen terrein

    Afstand tot treinstations

    Station Nijkerk: 1,3 km

    Nabij gelegen steden

    Amersfoort: 11 km
  • Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!

    Klik hier om een recensie te schrijven voor Golden Tulip Ampt van Nijkerk
0.0502