FOR YOU Utrecht
Utrecht  

De Dom: 1 – 6 personen

Neude: 1 – 8 personen

Van Gogh: 1 – 14 personen

De Munt: 1 – 3 personen

Dutchroom: 1 – 25 personen

Van Gogh: 1 – 14 personen

  • Highlights

    5 zalen
    1 – 30 personen
    Vergaderlocatie

    Aanwezige zalen + tarieven

    Wij attenderen u graag op het tabblad arrangementen, voor de mogelijkheden qua cateringverzorging.

    Van Gogh

    Capaciteit: 1 - 14 personen
    . Toon capaciteit per zaalopstelling
    Covid19-capaciteit
    Boardroom 7
    Standaard capaciteit
    Boardroom 14

    Zaalhuur inbegrepen in de arrangementen
    Offerte

    De Munt

    Capaciteit: 1 - 3 personen
    U heeft waarschijnlijk dit probleem gehad.Je hebt een
    vergadering in een kleine informele setting, maar je kunt niet vrijuit praten in een openbare ruimte. Deze vergaderruimte is
    de perfecte plek voor jou. De ronde tafel met 2 of
    3 comfortabele stoelen is perfect voor dit informele gesprek,
    of voor sollicitatiegesprekken.
    Inklappen
    U heeft waarschijnlijk dit probleem gehad.Je hebt een vergadering in een kleine informele setting, maar je kunt niet vrijuit…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Covid19-capaciteit
    Boardroom 2
    Standaard capaciteit
    Boardroom 3

    Zaalhuur inbegrepen in de arrangementen
    Offerte

    De Dom

    Capaciteit: 1 - 6 personen
    . Toon capaciteit per zaalopstelling
    Covid19-capaciteit
    Boardroom 3
    Standaard capaciteit
    Boardroom 6

    Zaalhuur inbegrepen in de arrangementen
    Offerte

    Neude

    Capaciteit: 1 - 8 personen
    Op zoek naar een vergaderruimte met een verschil? Deze fris en stijlvolle ingerichte vergaderruimte heeft veel te bieden en biedt plaats aan acht personen. Door de grote flatscreen is de ruimte een perfecte ruimte voor
    presentaties. Daarnaast is er veel daglicht.
    Inklappen
    Op zoek naar een vergaderruimte met een verschil? Deze fris en stijlvolle ingerichte vergaderruimte heeft veel te bieden en b…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Covid19-capaciteit
    Boardroom 4
    Standaard capaciteit
    Boardroom 8

    Zaalhuur inbegrepen in de arrangementen
    Offerte

    Dutchroom

    Capaciteit: 1 - 25 personen
    Deze kamer is geschikt voor allerlei gelegenheden. Van een bestuursvergadering naar een trainingssessie, deze vergaderruimte kan naadloos overgaan. De blokopstelling biedt plaats aan 25 personen. Het is een vergaderruimte met veel daglicht ingericht met Dutch Design stukken van Studio Job.
    Inklappen
    Deze kamer is geschikt voor allerlei gelegenheden. Van een bestuursvergadering naar een trainingssessie, deze vergaderruimte…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Covid19-capaciteit
    Boardroom 12
    Standaard capaciteit
    Boardroom 25

    Zaalhuur inbegrepen in de arrangementen
    Offerte
  • Vergaderarrangementen

    We werken full-service. Dat betekent dat je nooit onverwachte kosten hebt. Geen extra regels op de factuur omdat je je gasten koffie hebt geserveerd, geen dubbeltjes per printje. Alles is inclusief. Daarnaast is onze wifi razendsnel, onze koffie uitstekend en kun je ervoor kiezen om gebruik te maken van onze uitgebreide lunch.

    De zaalhuur is bij deze locatie inbegrepen bij alle vergaderarrangementen.
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water    
    € 30,50 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm / flatscreen
    • Ontvangst met koffie, thee en water
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes en candybars
    • Van 1 t/m 30 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water    
    € 41,00 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm / flatscreen
    • Ontvangst met koffie, thee en water
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes en candybars
    • Van 1 t/m 30 personen

    Cateringtarieven

    Koffie/thee/water
    Inbegrepen bij zaalhuur
    Lunch
    vanaf € 9,50 p.p.
    Borrel
    vanaf € 14,50 p.p.
    Frisdranken/sappen
    Inbegrepen bij zaalhuur
  • Inrichting en sfeer
    For You Utrecht is gevestigd op een toplocatie: bereikbaar met zowel de auto als OV. Met een drukke locatie met veel verschillende bedrijven, een warme inrichting en een team dat voor altijd voor klaar staat is dit de ideale voedingsbodem om je bedrijf te laten groeien. Bij For You hebben we ruimte gecreëerd om goede gesprekken te voeren. We hebben een plek gemaakt waar je in alle rust ongestoord kunt overleggen. Een omgeving die je helpt om nieuwe ideeën te genereren en plannen uit te werken. Een plek waar je je bedrijf kunt laten groeien. Inklappen For You Utrecht is gevestigd op een toplocatie: bereikbaar met zowel de auto als OV. Met een drukke locatie met veel verschillende bedrijven, een warme inrichting en een team dat voor altijd voor klaar staat is dit de ideale voedingsbodem om je bedrijf te laten groeien. Bij For You hebben we ruimte gecreëerd om goede gesprekken te voeren. We hebben een plek gemaakt waar je in alle rust ongestoord kunt overleggen. Een omgeving die je helpt om nieuwe ideeën te genereren en plannen uit te… Lees meer


    Covid19-maatregelen
    In het pand bevinden zich hygiënezuilen, zijn er pijlen geplaatst om een eenrichtingsverkeer te creëren en hangen er posters met regels. De vergaderzalen worden met extra desinfectiemiddelen schoongemaakt en wordt er de nadruk gelegd op het schoonmaken van deurklinken, telefoons en andere materialen die vaak worden vastgepakt. In de vergaderzalen zijn de stoelen in een dusdanige opstelling geplaatst waardoor een ieder 1.5 meter van elkaar zit. Hierdoor is de capaciteit per ruimte minder dan je van ons gewend bent, maar proberen wij zo de hygiëne te waarborgen. In de vergaderzalen bevinden zich desinfectiesprays en papieren doekjes waarmee je je handen en materialen nogmaals kunt desinfecteren. Inklappen In het pand bevinden zich hygiënezuilen, zijn er pijlen geplaatst om een eenrichtingsverkeer te creëren en hangen er posters met regels. De vergaderzalen worden met extra desinfectiemiddelen schoongemaakt en wordt er de nadruk gelegd op het schoonmaken van deurklinken, telefoons en andere materialen die vaak worden vastgepakt. In de vergaderzalen zijn de stoelen in een dusdanige opstelling geplaatst waardoor een ieder 1.5 meter van elkaar zit. Hierdoor is de capaciteit per ruimte min… Lees meer


    Ligging en omgeving
    Ons Utrechtse kantoor is de perfecte centrale locatie voor ondernemers die snel op alle plekken in het land willen zijn. Daarnaast is het een gemakkelijke plek om gasten te ontvangen: het kantoor is uitstekend te bereiken. Dicht bij de snelweg met voldoende parkeergelegenheid. Met het OV reizen je gasten in 15 minuten van of naar Utrecht Centraal.


    Eten en drinken
    inbegrepen melk en jus d'orange. Lunch FOR YOU: twee rijk belegde broodjes per persoon Lunch Plus FOR YOU: twee rijk belegde broodjes per persoon en salade Lunch Premium FOR YOU: twee rijk belegde broodjes persoon, salade en warme soep of snack Heeft u andere catering wensen? Geen enkel punt Wij kunnen u daar zeker mee helpen.


    Overnachten
    In de nabije omgeving, gelegen op circa drie minuten loopafstand bevindt zich een vier-sterren hotel. Wij hebben een samenwerking met dit hotel waarbij u als gast geniet van de meest voordelige prijs.

  • Basis vergaderfaciliteiten

    Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
    Beamer altijd inbegrepen
    Smart TV / Flatscreen altijd inbegrepen

    Internet

    Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen

    Audiovisuele middelen

    Videoconferentie (VTC)
    Telefoontoestel
    Conference call
    Geluidsinstallatie
    Printer
    Kopieerapparaat

    Locatie geschikt voor

    Bedrijfsborrel
    Bedrijfsfeest
    Coaching
    Conferentie
    Cursus
    Dineren
    Flexwerken
    Lunchen
    Presentatie
    Seminar
    Teambuilding
    Trainingen
    Vergaderen
    Workshop

    Huurmogelijkheden

    Beschikt over 5 vergaderruimtes
    Geschikt voor gezelschappen van 1 tot 30 personen
    Minimale boekingsduur bedraagt 4 uur
    Doordeweeks te huur
    Ook per uur te huur
    Ook 's avonds te huur
    Self-service (keuken)

    Overnachtingsmogelijkheden

    Overnachten in de nabije omgeving
    Op slechts 300 meter afstand

    Locatie-faciliteiten

    Lift
    Airconditioning

    Sfeer en inrichting

    Modern
    Design
    Landelijk
    Huiselijk
    Zakelijk
  • Adres

    Orteliuslaan 850, Utrecht (Utrecht)

    Kaartweergave

    Ligging en bereikbaarheid

    Bij stadscentrum
    Bosrijke omgeving
    Nabij openbaar vervoer
    Rolstoeltoegankelijk
    Rustig gelegen

    Afstand tot snelwegen

    A2  (0,3 km)
    A12  (0,4 km)
    A27  (4,5 km)
    A28  (5,3 km)

    Parkeren

    Gratis openbaar parkeren
    Op ca. 10 meter van de entree
    750 parkeerplaatsen

    Afstand tot treinstations

    Station Utrecht Centraal: 3 km
    Station Utrecht Leidsche Rijn: 3 km
    Station Utrecht Vaartsche Rijn: 3,1 km
    Station Utrecht Zuilen: 3,6 km
    Station Utrecht Terwijde: 4 km

    Nabij gelegen steden

    Utrecht (centrum): 3 km
    Zeist: 11,4 km
    Hilversum: 18,2 km
    Amersfoort: 23,2 km
    Naarden: 25,8 km
  • Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!

    Klik hier om een recensie te schrijven voor FOR YOU Utrecht
0.1170