FOR YOU Breda
Breda  

Drie Hoefijzers: 2 – 4 personen

Hertog-Jan: 2 – 30 personen

Oranjeboom: 2 – 10 personen

Skoll: 2 – 4 personen

  • Highlights

    5 zalen
    2 – 25 personen
    Vergaderlocatie

    Aanwezige zalen + tarieven

    Wij attenderen u graag op het tabblad arrangementen, voor de mogelijkheden qua cateringverzorging.

    Oranjeboom

    Capaciteit: 2 - 10 personen
    De Oranjeboom Kamer is vernoemd naar het # 1 bier dat deze voormalige brouwerij vroeger produceerde. Deze vergaderruimte is ruim opgezet en bij uitstek geschikt voor de gemiddelde vergadering tot 10 personen, met een vaste tafelopstelling. De kamer is voorzien van een flatscreen en uiteraard staat ons team voor u klaar om alles in goede banen te leiden. Zij zorgen voor koffie, thee en frisdrank en natuurlijk voor andere cateringmogelijkheden.
    Inklappen
    De Oranjeboom Kamer is vernoemd naar het # 1 bier dat deze voormalige brouwerij vroeger produceerde. Deze vergaderruimte is r…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Covid19-capaciteit
    Blok 5
    Standaard capaciteit
    Blok 10

    Zaalhuur inbegrepen in de arrangementen
    Offerte

    Hertog-Jan

    Capaciteit: 2 - 30 personen
    Dit is de plek waar al het grote spul tientallen jaren geleden is neergestort. In de voormalige bierbrouwerij 'De Drie Hoefijzers' was dit vroeger de prachtige, karakteristieke boardroom. Deze ruimte is in oude glorie hersteld en is met name geschikt voor grote bijeenkomsten tot 24 personen. In een theateropstelling biedt het zelfs plaats aan maximaal 30 personen.
    Inklappen
    Dit is de plek waar al het grote spul tientallen jaren geleden is neergestort. In de voormalige bierbrouwerij 'De Drie Hoefij…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Covid19-capaciteit
    Boardroom 10
    Standaard capaciteit
    Blok
    Theater 30
    Boardroom 25

    Zaalhuur inbegrepen in de arrangementen
    Offerte

    Skoll

    Capaciteit: 2 - 4 personen
    Houd uw bijeenkomst waar brouwers hun vaten roerden. Het is nu de perfecte plek geworden voor een goed gesprek. Een strakke kamer met prima meubilair en comfortabele stoelen.
    Inklappen
    Houd uw bijeenkomst waar brouwers hun vaten roerden. Het is nu de perfecte plek geworden voor een goed gesprek. Een strakke k…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Covid19-capaciteit
    Blok 2
    Standaard capaciteit
    Blok 4

    Zaalhuur inbegrepen in de arrangementen
    Offerte

    Drie Hoefijzers

    Capaciteit: 2 - 4 personen
    Een gezellige vergaderruimte met in het midden een ronde tafel. Alle vereisten voor een goed gesprek zijn hier: goede stoelen, een stevige tafel en een echte connectie met de aanwezigen. Deze kamer biedt het allemaal en natuurlijk wat geweldige koffie er bovenop.
    Inklappen
    Een gezellige vergaderruimte met in het midden een ronde tafel. Alle vereisten voor een goed gesprek zijn hier: goede stoelen…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Blok 4

    Zaalhuur inbegrepen in de arrangementen
    Offerte
  • Vergaderarrangementen

    We werken full-service. Dat betekent dat je nooit onverwachte kosten hebt. Geen extra regels op de factuur omdat je je gasten koffie hebt geserveerd, geen dubbeltjes per printje. Alles is inclusief. We werken zonder kleine lettertjes en zijn dus volledig verrassingsloos. Daarnaast is onze wifi razendsnel, onze koffie uitstekend en kun je ervoor kiezen om gebruik te maken van onze uitgebreide lunch.

    De zaalhuur is bij deze locatie inbegrepen bij alle vergaderarrangementen.
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water    
    € 17,50 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee en water
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief frisdrank (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief sappen (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Van 2 t/m 4 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water    
    € 30,50 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi / bedraad internet
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm / flatscreen
    • Ontvangst met koffie, thee en water
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief frisdrank (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief candybars en fruit
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 4 t/m 20 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water    
    € 41,00 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief WiFi / bedraad internet
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Ontvangst met koffie, thee en water
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief frisdrank (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief candybars en fruit
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 4 t/m 25 personen

    Cateringtarieven

    Koffie/thee/water
    Inbegrepen bij zaalhuur
    Lunch
    vanaf € 9,50 p.p.
    Borrel
    vanaf € 14,50 p.p.
    Frisdranken/sappen
    Inbegrepen bij zaalhuur
  • Inrichting en sfeer
    Bij For You hebben we ruimte gecreëerd om goede gesprekken te voeren. We hebben een plek gemaakt waar je in alle rust ongestoord kunt overleggen. Een omgeving die je helpt om nieuwe ideeën te genereren en plannen uit te werken. Een plek waar je je bedrijf kunt laten groeien. Zowel onze vergader- als kantoorruimtes hebben genoeg licht zuurstof en ruimte om prettig te kunnen werken. We richten alle ruimtes voor je in met fraai designmeubilair. We hebben alles voor je geregeld: wifi, goede koffie, printers en een glimlach als je binnenkomt. Inklappen Bij For You hebben we ruimte gecreëerd om goede gesprekken te voeren. We hebben een plek gemaakt waar je in alle rust ongestoord kunt overleggen. Een omgeving die je helpt om nieuwe ideeën te genereren en plannen uit te werken. Een plek waar je je bedrijf kunt laten groeien. Zowel onze vergader- als kantoorruimtes hebben genoeg licht zuurstof en ruimte om prettig te kunnen werken. We richten alle ruimtes voor je in met fraai designmeubilair. We hebben alles voor je geregeld: wifi, goed… Lees meer


    Covid19-maatregelen
    In het pand bevinden zich hygiënezuilen, zijn er pijlen geplaatst om een eenrichtingsverkeer te creëren en hangen er posters met regels. De vergaderzalen worden met extra desinfectiemiddelen schoongemaakt en wordt er de nadruk gelegd op het schoonmaken van deurklinken, telefoons en andere materialen die vaak worden vastgepakt. In de vergaderzalen zijn de stoelen in een dusdanige opstelling geplaatst waardoor een ieder 1.5 meter van elkaar zit. Hierdoor is de capaciteit per ruimte minder dan je van ons gewend bent, maar proberen wij zo de hygiëne te waarborgen. In de vergaderzalen bevinden zich desinfectiesprays en papieren doekjes waarmee je je handen en materialen nogmaals kunt desinfecteren. Inklappen In het pand bevinden zich hygiënezuilen, zijn er pijlen geplaatst om een eenrichtingsverkeer te creëren en hangen er posters met regels. De vergaderzalen worden met extra desinfectiemiddelen schoongemaakt en wordt er de nadruk gelegd op het schoonmaken van deurklinken, telefoons en andere materialen die vaak worden vastgepakt. In de vergaderzalen zijn de stoelen in een dusdanige opstelling geplaatst waardoor een ieder 1.5 meter van elkaar zit. Hierdoor is de capaciteit per ruimte min… Lees meer


    Ligging en omgeving
    Offices For You Breda is gevestigd in het oude hoofdkantoor van Oranjeboom 'De Drie Hoefijzers' aan het begin van de Ceresstraat, op slechts enkele minuten loopafstand van het NS-station van Breda. De binnenstad van Breda met zijn gezellige terrasjes en bruisende centrum liggen op circa 10 minuten lopen. Na een dag vergaderen een rondvaart maken door de singels van Breda of belanden in een gezellige kroeg maakt uw beleving compleet! Ook de uitvalswegen van en naar Breda liggen op enkele minuten afstand. Bezoekers kunnen direct in de Ceresstraat, Driehoefijzersstraat kosteloos parkeren. Daarnaast is er de mogelijkheid om (momenteel nog kosteloos) achter het gebouw te parkeren op een van de 40 privé parkeerplaatsen. Inklappen Offices For You Breda is gevestigd in het oude hoofdkantoor van Oranjeboom 'De Drie Hoefijzers' aan het begin van de Ceresstraat, op slechts enkele minuten loopafstand van het NS-station van Breda. De binnenstad van Breda met zijn gezellige terrasjes en bruisende centrum liggen op circa 10 minuten lopen. Na een dag vergaderen een rondvaart maken door de singels van Breda of belanden in een gezellige kroeg maakt uw beleving compleet! Ook de uitvalswegen van en naar Breda liggen op enkele minuten… Lees meer


    Eten en drinken
    In de Social Space kunt u uw vergadering afsluiten met een (netwerk)borrel, bierproeverij of diner in de Social Space. Ook is dit de ruimte waar wij de lunch aan u serveren. Daarnaast wordt de Social Space ook gebruikt als break-out ruimte tijdens een sessie, flexplekken en ontvangstruimte.


    Overnachten
    Offices for You Breda is gelegen nabij het centrum van Breda. Voor advies en tips om in de buurt te overnachten kunt u ons altijd bellen of mailen.

  • Basis vergaderfaciliteiten

    Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
    Beamer altijd inbegrepen
    Smart TV / Flatscreen altijd inbegrepen

    Internet

    Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen

    Audiovisuele middelen

    Overheadprojector
    Conference call
    Printer
    Kopieerapparaat

    Locatie geschikt voor

    Bedrijfsborrel
    Coaching
    Conferentie
    Cursus
    Flexwerken
    Lunchen
    Presentatie
    Teambuilding
    Trainingen
    Vergaderen
    Workshop

    Huurmogelijkheden

    Beschikt over 5 vergaderruimtes
    Geschikt voor gezelschappen van 2 tot 25 personen
    Doordeweeks te huur
    Ook per uur te huur
    Ook 's avonds te huur

    Sfeer en inrichting

    Modern
    Design
    Monumentaal
    Historisch
    Luxueus
    Zakelijk
  • Adres

    Ceresstraat 13, Breda (Noord-Brabant)

    Kaartweergave

    Ligging en bereikbaarheid

    Bij stadscentrum
    Nabij openbaar vervoer

    Afstand tot snelwegen

    A27  (2,8 km)
    A16  (4,3 km)
    A58  (4,3 km)
    A59  (7,1 km)

    Parkeren

    Betaald parkeren op eigen terrein
    40 parkeerplaatsen

    Afstand tot treinstations

    Station Breda: 0,4 km
    Station Breda Prinsenbeek: 4,6 km
    Station Gilze-Rijen: 9,6 km
    Station Etten-Leur: 10,5 km

    Nabij gelegen steden

    Breda (centrum): 2,3 km
    Tilburg: 19,7 km
    Dordrecht: 23,8 km
  • Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!

    Klik hier om een recensie te schrijven voor FOR YOU Breda
0.1153