Brandpunt
Breda  

Vergaderruimte De Huiskamer: 1 – 70 personen

Vergaderruimte De Huiskamer: 1 – 70 personen

Vergaderruimte De Huiskamer: 1 – 70 personen

Koffiebar / Café / Terras: 1 – 70 personen

Vergaderruimte De Huiskamer: 1 – 70 personen

Vergaderruimte De Huiskamer: 1 – 70 personen

Vergaderruimte De Huiskamer: 1 – 70 personen

Vergaderruimte De Grote Kerk: 2 – 15 personen

Vergaderruimte De Grote Kerk: 2 – 15 personen

Vergaderruimte De Grote Kerk: 2 – 15 personen

Vergaderruimte De Huiskamer: 1 – 70 personen

Vergaderruimte De Grote Kerk: 2 – 15 personen

Vergaderruimte De Grote Kerk: 2 – 15 personen

Vergaderruimte De Grote Kerk: 2 – 15 personen

Vergaderruimte De Grote Kerk: 2 – 15 personen

Vergaderruimte De Grote Kerk: 2 – 15 personen

Vergaderruimte De Grote Kerk: 2 – 15 personen

Vergaderruimte De Grote Kerk: 2 – 15 personen

Vergaderruimte De Huiskamer: 1 – 70 personen

Vergaderruimte De Huiskamer: 1 – 70 personen

Vergaderruimte De Huiskamer: 1 – 70 personen

  • Highlights

    1 zaal
    1 – 70 personen
    Vergaderlocatie

    Aanwezige zalen + tarieven

    De tarieven voor de zaalhuur zijn bij deze locatie inbegrepen bij alle vergaderarrangementen.

    Vergaderruimte De Grote Kerk

    Capaciteit: 2 - 15 personen
    Deze vergaderruimte is gelegen op de 2e verdieping van BRANDPUNT. Het is een lichte ruimte met uitzicht op de Grote Kerk van Breda.

    Als je binnenloopt wordt je aandacht meteen getrokken. Je loopt richting het raam en kunt daar je kopje koffie of thee nemen en even genieten van dit inspirerende uitzicht op de kerk en het stadshart.

    Midden in de rohrung van de stad kan jouw vergaderdag beginnen. De zon schijnt en de koffie is goed. Let's go!
    Inklappen
    Deze vergaderruimte is gelegen op de 2e verdieping van BRANDPUNT. Het is een lichte ruimte met uitzicht op de Grote Kerk van…
    Lees meer
    € 117 per dagdeel
    € 147 per 2 dagdelen
    € 207 per 3 dagdelen

    Offerte

    Vergaderruimte De Huiskamer

    Capaciteit: 1 - 70 personen
    Sfeervol ingerichte multifunctionele ruimte met hoge ramen met daglicht en voldoende extra verlichting voor het houden van vergaderingen, lezingen, presentaties en workshops. De zaal kan geheel naar wens door ons worden ingericht met tafels, stoelen en banken in allerlei opstellingen. De ruimte kan geheel worden verduisterd voor bijvoorbeeld film-presentaties en er is ook een podium met verlichting en PA-set aanwezig.
    Inklappen
    Sfeervol ingerichte multifunctionele ruimte met hoge ramen met daglicht en voldoende extra verlichting voor het houden van v…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 35
    Blok 20
    Theater 70
    Cabaret 70
    School 20
    Boardroom 50
    Receptie 50
    € 150 per dagdeel
    € 225 per 2 dagdelen
    € 350 per 3 dagdelen

    Offerte

    Koffiebar / Café / Terras

    Capaciteit: 1 - 70 personen
    Je komt Brandpunt binnen via de gezellige koffiebar annex café met terras. Deze ruimte is openbaar toegankelijk en er heerst een huiselijke gemoedelijke sfeer. Tijdens vergaderingen of workshops is het soms even lekker om de zaal uit te gaan voor een pauze, met een kop koffie, thee of ander lekker drankje. In de bar of op het terras. Indien gewenst kan in deze ruimte ook worden gelunchd of geborreld.






    Inklappen
    Je komt Brandpunt binnen via de gezellige koffiebar annex café met terras. Deze ruimte is openbaar toegankelijk en er heerst…
    Lees meer
    Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Receptie 70
    Gratis subruimte
  • Vergaderarrangementen

    Wij bieden diverse vergaderarrangementen aan waarbij een vast bedrag per persoon wordt doorberekend. Daarnaast is het altijd mogelijk om ons te vragen naar andere opties en mogelijkheden, we staan u graag te woord en zijn altijd bereid mee te denken met uw wensen.

    Bij alle onderstaande vergaderarrangementen zijn de tarieven voor de zaalhuur al inbegrepen.
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water    
    € 18,50 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief geluidsinstallatie met microfoon
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en koekjes
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief frisdrank (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief sappen (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Van 10 t/m 20 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch    
    € 28,50 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief geluidsinstallatie met microfoon
    • Ontvangst met koffie, thee, water en koekjes
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief frisdrank (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief sappen (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief koekjes
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Van 10 t/m 20 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water    
    € 23,50 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief geluidsinstallatie met microfoon
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en koekjes
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief frisdrank (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief sappen (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief koekjes en fruit
    • Van 10 t/m 20 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch    
    € 33,50 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief geluidsinstallatie met microfoon
    • Inclusief koffie / thee / water
    • Inclusief frisdrank (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief sappen (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief koekjes en fruit
    • Inclusief lunch (meerdere mogelijkheden)
    • Van 10 t/m 20 personen

    Cateringtarieven

    Koffie/thee/water
    Inbegrepen bij zaalhuur
    Lunch
    vanaf € 13,50 p.p.
    Ontbijt
    vanaf € 13,50 p.p.
    Frisdranken/sappen
    O.b.v. nacalculatie
  • Inrichting en sfeer
    Brandpunt is met recht een unieke plek te noemen door de mix van activiteiten die er plaatsvinden. Zodra je binnenkomt ervaar je de gezellige warme huiskameruitstraling van de koffiebar. Hier hangt een rustige en aangename sfeer. Verderop in de ruimte is een winkel-/ expositiegedeelte met creatieve producten en op diverse plekken is er ruimte voor een klein wisselend aanbod van fotografie en beeldende kunst. Verder in de ruimte vind je de werkplaats van het LaserLab van Creative Use of Technology, waar je de lasersnijders en makers letterlijk aan het werk kunt zien. Achter in de ruimte ligt onze sfeervolle vergaderzaal, die van alle faciliteiten is voorzien. De ruimte is sfeervol verlicht voor vergaderingen, workshops en trainingen maar is ook te verduisteren voor andere activiteiten zoals muziek, film of toneel. Neem contact met ons op voor vragen, wij zijn altijd bereid met u mee te denken om uw evenement tot een succes te maken. Inklappen Brandpunt is met recht een unieke plek te noemen door de mix van activiteiten die er plaatsvinden. Zodra je binnenkomt ervaar je de gezellige warme huiskameruitstraling van de koffiebar. Hier hangt een rustige en aangename sfeer. Verderop in de ruimte is een winkel-/ expositiegedeelte met creatieve producten en op diverse plekken is er ruimte voor een klein wisselend aanbod van fotografie en beeldende kunst. Verder in de ruimte vind je de werkplaats van het LaserLab van Creative Use of Technolog… Lees meer


    Ligging en omgeving
    De vergaderruimte is onderdeel van de creatieve hotspot Brandpunt en ligt in het centrum van Breda, vlakbij de grote Kerk. Er is van alles te doen in het centrum van Breda: dit jaar uitgeroepen tot de gezelligste binnenstad van Nederland. Brandpunt ligt op 10 minuten loopafstand vanuit Breda CS. Bezoekers die met de auto komen kunnen het beste parkeren in de parkeergarages "de Barones", "de Prins" of Vlaszak, allemaal op ca. 5 minuten loopafstand.


    Eten en drinken
    Brandpunt heeft de beschikking over een eigen café met koffiebar en volledige drankvergunning. Hier kunnen wij onze gasten ontvangen met een kopje koffie of thee, desgewenst een gezamenlijk ontbijt, er kan worden geluncht en uiteraard kan er na afloop van een sessie in het café worden nageborreld. Bij vergaderingen kan naar wens koffie, thee, water, sap e.d. worden geserveerd, er kan ook gekozen worden voor drankjes à la carte, waarbij de klant een uitgebreidere keuze heeft uit onze volledige drankenkaart. Indien gewenst kan gebak of koek worden geserveerd. Inklappen Brandpunt heeft de beschikking over een eigen café met koffiebar en volledige drankvergunning. Hier kunnen wij onze gasten ontvangen met een kopje koffie of thee, desgewenst een gezamenlijk ontbijt, er kan worden geluncht en uiteraard kan er na afloop van een sessie in het café worden nageborreld. Bij vergaderingen kan naar wens koffie, thee, water, sap e.d. worden geserveerd, er kan ook gekozen worden voor drankjes à la carte, waarbij de klant een uitgebreidere keuze heeft… Lees meer


    Overnachten
    Overnachten is bij ons helaas niet mogelijk. Maar geen nood. Als jullie in Breda willen overnachten zijn er genoeg keuzes voor hotels in de stad, die goed te combineren zijn met een vergadering of trainingsdag bij BRANDPUNT.

  • Basis vergaderfaciliteiten

    Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
    Beamer altijd inbegrepen

    Internet

    Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen

    Audiovisuele middelen

    Geluidsinstallatie
    Microfoon (bedraad)
    Podium

    Locatie geschikt voor

    Bedrijfsborrel
    Coaching
    Conferentie
    Congres
    Cursus
    Flexwerken
    Heisessie
    Lunchen
    Presentatie
    Seminar
    Teambuilding
    Trainingen
    Vergaderen
    Workshop

    Huurmogelijkheden

    Beschikt over 1 vergaderruimte
    Geschikt voor gezelschappen van 1 tot 70 personen
    Minimale boekingsduur bedraagt 4 uur
    Doordeweeks te huur
    Ook 's avonds te huur
    Ook in het weekend te huur
    Self-service (keuken)
    Eigen cateraar mogelijk
    Locatie exclusief af te huren

    Overnachtingsmogelijkheden

    Overnachten in de nabije omgeving
    Op slechts 50 meter afstand

    Sfeer en inrichting

    Modern
    Design
    Artistiek
    Historisch
    Huiselijk
    Industrieel
    Zakelijk
  • Adres

    Reigerstraat 16, Breda (Noord-Brabant)

    Kaartweergave

    Ligging en bereikbaarheid

    Bij stadscentrum
    Nabij openbaar vervoer
    Rolstoeltoegankelijk

    Afstand tot snelwegen

    A27  (3,3 km)
    A58  (3,6 km)
    A16  (3,6 km)
    A59  (7,4 km)

    Afstand tot treinstations

    Station Breda: 0,6 km
    Station Breda Prinsenbeek: 4,2 km
    Station Etten-Leur: 9,7 km
    Station Gilze-Rijen: 10,3 km

    Nabij gelegen steden

    Breda (centrum): 1,7 km
    Tilburg: 20,4 km
    Dordrecht: 24,1 km
  • Teambuilding

    Heeft u specifieke wensen of vragen over onze faciliteiten? Neem dan even contact met ons op; we staan u graag te woord.

  • Gemiddelde beoordeling Brandpunt

    Boekingstraject
    Gastvrijheid
    Vergaderruimtes
    Vergaderfaciliteiten
    Faciliteiten
    Eten en drinken
    Prijs Kwaliteit

    Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!

    Klik hier om een recensie te schrijven voor Brandpunt
0.0526