Boutique Office
Arnhem  

The Lauren Suite: 4 – 40 personen

The Lauren Suite: 4 – 40 personen

The Lauren Suite: 4 – 40 personen

The Lauren Suite: 4 – 40 personen

The Lauren Suite: 4 – 40 personen

The Lauren Suite: 4 – 40 personen

The Audrey Suite: 1 – 4 personen

The Coco Suite: 1 – 6 personen

The Michelle Suite: 1 – 3 personen

The Michelle Suite: 1 – 3 personen

The Audrey Suite: 1 – 4 personen

The Michelle Suite: 1 – 3 personen

The Audrey Suite: 1 – 4 personen

The Audrey Suite: 1 – 4 personen

  • Highlights

    4 zalen
    1 – 50 personen
    Vergaderlocatie

    Aanwezige zalen + tarieven

    Naast de onderstaande zaalhuur kunt u desgewenst aanvullend een vergaderarrangement boeken.

    The Michelle Suite

    Capaciteit: 1 - 3 personen
    De Michelle Suite heeft 2 fijne fauteuils en een bureau met verstelbare bureaustoel. Deze suite is dus geschikt voor diverse settings. Denk aan een fijne coachsessie, het opnemen van een video of om gewoon een dagáfull focus te werken. De Suite heeftááeen eigen Nespresso-apparaat en theekoker.

    In dit tarief zijn koffie, thee, water en sweets inbegrepen. Dit kunt u eventueel uitbreiden met een uitgebreid koffie- en theearrangement inclusief een heerlijke lunchbox.
    Inklappen
    De Michelle Suite heeft 2 fijne fauteuils en een bureau met verstelbare bureaustoel. Deze suite is dus geschikt voor diverse…
    Lees meer
    € 20 per uur
    € 60 per dagdeel
    € 120 per 2 dagdelen

    Offerte

    The Audrey Suite

    Capaciteit: 1 - 4 personen
    De Audrey Suite heeft 2 verstelbare bureaustoelen, 2 velvet stoelen en eigen Nespresso apparaat en theekoker. Door de grote ramen valt er veel licht in deze suite. Een heerlijk werkplek voor 4 personen om zowel geconcentreerd als ge´nspireerd te werken.

    In dit tarief zijn koffie, thee, water en sweets inbegrepen. Dit kunt u eventueel uitbreiden met een uitgebreid koffie- en theearrangement inclusief een heerlijke lunchbox.
    Inklappen
    De Audrey Suite heeft 2 verstelbare bureaustoelen, 2 velvet stoelen en eigen Nespresso apparaat en theekoker. Door de grote r…
    Lees meer
    € 25 per uur
    € 75 per dagdeel
    € 125 per 2 dagdelen

    Offerte

    The Coco Suite

    Capaciteit: 1 - 6 personen
    De Coco Suite biedt plek voor 6 personen en is bij uitstek geschikt voor een vergadering en het geven van presentaties. De suite beschikt over een beamer en een eigen Nespresso-apparaat en theekoker. Plof in de roze velvetstoelen en laat de workflow bruisen zoals de bubbels in een glas champagne.

    In dit tarief zijn koffie, thee, water en sweets inbegrepen. Dit kunt u eventueel uitbreiden met een uitgebreid koffie- en theearrangement inclusief een heerlijke lunchbox.
    Inklappen
    De Coco Suite biedt plek voor 6 personen en is bij uitstek geschikt voor een vergadering en het geven van presentaties. De su…
    Lees meer
    € 30 per uur
    € 95 per dagdeel
    € 175 per 2 dagdelen

    Offerte

    The Lauren Suite

    Capaciteit: 4 - 40 personen
    Onze Lauren Suite beschikt over een 70-inch presentatiescherm, 2 Sonos-boxen, stijlvolle velvetstoelen en een minibar. De linkerzijde van de zaal is volledig voorzien van glas. De zaal heeft daardoor veel lichtinval.

    Onze host is bij aanvang aanwezig om jullie te ontvangen en op te starten, hebben jullie behoefte aan meer ondersteuning laat het ons weten.

    We denken graag met je mee!
    Inklappen
    Onze Lauren Suite beschikt over een 70-inch presentatiescherm, 2 Sonos-boxen, stijlvolle velvetstoelen en een minibar. De li…
    Lees meer
    € 95 per uur
    € 295 per dagdeel
    € 495 per 2 dagdelen

    Offerte
  • Vergaderarrangementen

    Bij de onderstaande vergaderarrangementen zijn de tarieven voor de zaalhuur nog niet inbegrepen.
    Inclusief koffie, thee, water, ontbijt    
    € 20,00 p.p.
    Offerte
    • Zaalhuur niet inbegrepen
    •  Toon tarieven
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flatscreen
    • Ontvangst met koffie, thee en water
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief ontbijt
    • Van 4 t/m 18 personen
    Inclusief koffie, thee, water, lunch    
    € 25,00 p.p.
    Offerte
    • Zaalhuur niet inbegrepen
    •  Toon tarieven
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flatscreen
    • Ontvangst met koffie, thee en water
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief lunch (Luxe lunch)
    • Van 4 t/m 18 personen
    € 35,00 p.p.
    Offerte
    • Zaalhuur niet inbegrepen
    •  Toon tarieven
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief whiteboard met stiften
    • Inclusief flatscreen
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief lunch (Luxe lunch)
    • Van 4 t/m 18 personen
    € 55,00 p.p.
    Offerte
    • Zaalhuur niet inbegrepen
    •  Toon tarieven
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief borrel
    • Inclusief frisdrank (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief een hartige break
    • Inclusief lunch (Luxe lunch)
    • Van 4 t/m 18 personen

    Cateringtarieven

    Koffie/thee/water
    vanaf € 4,00 p.p. per uur
    Lunch
    vanaf € 14,00 p.p.
    Borrel
    vanaf € 25,00 p.p.
    Overnachten
    vanaf € 99,00 p.p.
    Ontbijt
    vanaf € 14,00 p.p.
    Frisdranken/sappen
    O.b.v. nacalculatie
  • Inrichting en sfeer
    Inspirerende luxe vergaderruimtes. De ultieme werkplek voor een optimale workflow. Ongekende hospitality & super flexibel. Kleinschalig, persoonlijk, prachtige en luxe ruimtes met grote persoonlijke aandacht voor details.



    Ligging en omgeving
    Boutique Office is zeer centraal gelegen tegenover het Centraal Station in Arnhem. Vanaf de Coehoorn Uitgang van het Centraal Station is het 2 minuten lopen naar Boutique Office. Het centraal Station Arnhem heeft een grote parkeergarage en op aanvraag kunnen wij ook uitbijkaarten voor u regelen.


    Eten en drinken
    In onze Boutique Office Guide staan al onze cateringopties. Heeft u andere wensen? Wij denken graag met u mee.


    Overnachten
    Wij hebben een samenwerking met een hotel in de omgeving en regelen graag uw overnachting voor u.

  • Basis vergaderfaciliteiten

    Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
    Beamer altijd inbegrepen
    Smart TV / Flatscreen altijd inbegrepen

    Internet

    Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen

    Locatie geschikt voor

    Bedrijfsborrel
    Coaching
    Conferentie
    Cursus
    Dineren
    Flexwerken
    Heisessie
    Lunchen
    Overnachten
    Presentatie
    Private dining
    Seminar
    Teambuilding
    Trainingen
    Vergaderen
    Workshop

    Huurmogelijkheden

    Beschikt over 4 vergaderruimtes
    Geschikt voor gezelschappen van 1 tot 50 personen
    Minimale boekingsduur bedraagt 1 uur
    Doordeweeks te huur
    Ook per uur te huur
    Ook 's avonds te huur
    Ook in het weekend te huur
    Locatie exclusief af te huren

    Overnachtingsmogelijkheden

    Overnachten bij deze vergaderlocatie
    Beschikt over 50 kamers
    Overnachten tot 100 personen

    Sfeer en inrichting

    Luxueus
  • Adres

    Utrechtsestraat 35, Arnhem (Gelderland)

    Kaartweergave

    Ligging en bereikbaarheid

    Bij stadscentrum
    Nabij openbaar vervoer
    Rolstoeltoegankelijk

    Afstand tot snelwegen

    A12  (3,8 km)
    A50  (5,7 km)
    A15  (9,1 km)

    Parkeren

    Betaald openbaar parkeren
    Op ca. 200 meter van de entree
    Beveiligd parkeren
    1050 parkeerplaatsen

    Afstand tot treinstations

    Station Arnhem: 0,2 km
    Station Arnhem Velperpoort: 1,4 km
    Station Arnhem Presikhaaf: 3,1 km
    Station Oosterbeek: 4,3 km
    Station Arnhem Zuid: 4,6 km

    Nabij gelegen steden

    Arnhem (centrum): 0,2 km
    Nijmegen: 15,9 km
    Ede: 17,3 km
    Veenendaal: 24,1 km
    Apeldoorn: 25,5 km
  • Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!

    Klik hier om een recensie te schrijven voor Boutique Office
0.0480