-
Highlights
Aantal zalen: 4 zalen
4 zalen
1 – 50 personen
1 – 50 personen
Soort locatie: Vergaderlocatie
Vergaderlocatie
Aanwezige zalen + tarieven
The Michelle Suite
Capaciteit:
1 - 3 personen
De Michelle Suite heeft 2 fijne fauteuils en een bureau met verstelbare bureaustoel. Deze suite is dus geschikt voor diverse settings. Denk aan een fijne coachsessie, het opnemen van een video of om gewoon een dag full focus te werken. De Suite heeft een eigen Nespresso-apparaat en theekoker.
In dit tarief zijn koffie, thee, water en sweets inbegrepen. Dit kunt u eventueel uitbreiden met een uitgebreid koffie- en theearrangement inclusief een heerlijke lunchbox.
Inklappen
De Michelle Suite heeft 2 fijne fauteuils en een bureau met verstelbare bureaustoel. Deze suite is dus geschikt voor diverse…
Lees meer
€ 20
per uur
€ 60 per dagdeel
€ 120 per 2 dagdelen
Offerte
The Lauren Suite
Capaciteit:
4 - 30 personen
Onze Lauren Suite beschikt over een 70'inch presentatiescherm, 2 Sonos-boxen, stijlvolle velvetstoelen en een minibar. De linkerzijde van de zaal is volledig voorzien van glas. De zaal heeft daardoor veel lichtinval.Onze host is bij aanvang aanwezig om jullie te ontvangen en op te starten, hebben jullie behoefte aan meer ondersteuning laat het ons weten. We denken graag met je mee.
Inklappen
Onze Lauren Suite beschikt over een 70'inch presentatiescherm, 2 Sonos-boxen, stijlvolle velvetstoelen en een minibar. De li…
Lees meer
€ 95
per uur
€ 295 per dagdeel
€ 395 per 2 dagdelen
Offerte
The Audrey Suite
Capaciteit:
1 - 4 personen
De Audrey Suite heeft 2 verstelbare bureaustoelen, 2 velvet stoelen en eigen Nespresso apparaat en theekoker. Door de grote ramen valt er veel licht in deze suite. Een heerlijk werkplek voor 4 personen om zowel geconcentreerd als geïnspireerd te werken.
In dit tarief zijn koffie, thee, water en sweets inbegrepen. Dit kunt u eventueel uitbreiden met een uitgebreid koffie- en theearrangement inclusief een heerlijke lunchbox.
Inklappen
De Audrey Suite heeft 2 verstelbare bureaustoelen, 2 velvet stoelen en eigen Nespresso apparaat en theekoker. Door de grote r…
Lees meer
€ 75
per dagdeel
€ 150 per 2 dagdelen
Offerte
The Coco Suite
Capaciteit:
1 - 5 personen
De Coco Suite biedt plek voor 5 personen en is bij uitstek geschikt voor een vergadering en het geven van presentaties. De suite beschikt over een beamer en een eigen Nespresso-apparaat en theekoker. Plof in de roze velvetstoelen en laat de workflow bruisen zoals de bubbels in een glas champagne.
In dit tarief zijn koffie, thee, water en sweets inbegrepen. Dit kunt u eventueel uitbreiden met een uitgebreid koffie- en theearrangement inclusief een heerlijke lunchbox.
Inklappen
De Coco Suite biedt plek voor 5 personen en is bij uitstek geschikt voor een vergadering en het geven van presentaties. De su…
Lees meer
€ 95
per dagdeel
€ 190 per 2 dagdelen
Offerte
-
Vergaderarrangementen
Bij de onderstaande vergaderarrangementen zijn de tarieven voor de
zaalhuur nog niet inbegrepen.
Inhoud:
Offerte
- Zaalhuur niet inbegrepen
- Toon tarieven
- Inclusief WiFi
- Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
- Inclusief schrijfpapier en pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
Cateringverzorging:
- Inclusief koffie / thee / water
- Inclusief lunch (meerdere mogelijkheden)
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee en water
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief ontbijt
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee en water
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief lunch (Luxe lunch)
Inhoud:
Offerte
- Zaalhuur niet inbegrepen
- Toon tarieven
- Inclusief WiFi / bedraad internet
- Inclusief whiteboard met stiften
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
Inhoud:
Offerte
- Zaalhuur niet inbegrepen
- Toon tarieven
- Inclusief WiFi
- Inclusief whiteboard met stiften
- Inclusief flatscreen
- Inclusief schrijfpapier en pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief lunch (Luxe lunch)
Cateringtarieven
Koffie/thee/water |
vanaf |
€
4,00
|
p.p. per uur
|
vanaf
€
4,00
p.p. per uur
|
Lunch |
vanaf |
€
19,00
|
p.p.
|
vanaf
€
19,00
p.p.
|
Borrel |
vanaf |
€
25,00
|
p.p.
|
vanaf
€
25,00
p.p.
|
Overnachten |
vanaf |
€
99,00
|
p.p.
|
vanaf
€
99,00
p.p.
|
Ontbijt |
vanaf |
€
20,00
|
p.p.
|
vanaf
€
20,00
p.p.
|
Frisdranken/sappen |
|
|
Op basis van nacalculatie
|
O.b.v. nacalculatie
|
-
Inrichting en sfeer
Inspirerende luxe vergaderruimtes tegenover het Centraal Station van Arnhem. De ultieme werkplek voor een optimale workflow. Ongekende hospitality & super flexibel. Kleinschalig, persoonlijk, prachtige en luxe ruimtes met grote persoonlijke aandacht voor details.
Ligging en omgeving
Boutique Office is zeer centraal gelegen tegenover het Centraal Station in Arnhem. Vanaf de Coehoorn Uitgang van het Centraal Station is het 2 minuten lopen naar Boutique Office. Het centraal Station Arnhem heeft een grote parkeergarage en op aanvraag kunnen wij ook uitbijkaarten voor u regelen.
Eten en drinken
Als vergaderarrangementen hebben wij een 4- en 8-uurs arrangement. Ontbijt (vanaf 6 personen) Begin uw dag goed met een team ontbijt. Bij binnenkomst staan er verse sappen, handfruit,verse croissants en luxe franse patisserie voor jullie team klaar. Lunch (vanaf 4 personen) Wij werken voor onze externe lunch graag samen met onze Partner Locals, 2 minuten lopen vanaf Boutique Office. Wij bieden hier een heerlijke vergaderlunch aan met drie ambachtelijke luxe belegde broodjes (50% vegetarisch) Warme snack (50% vegetarisch) Kleine salade
Vers fruit salade
Jus d'orange & Melk Liever op locatie blijven lunchen: (vanaf 10 personen) Dan schakelen we onze cateringspartner in voor een heerlijk lunchbuffet. Het buffet wordt klaar gezet in een aparte ruimte, aansluitend aan die indien gewenst de gehele dag tot jullie beschikking staat. Heeft u andere wensen, neem contact met ons op en we bespreken graag de mogelijkheden!
Inklappen
Als vergaderarrangementen hebben wij een 4- en 8-uurs arrangement. Ontbijt (vanaf 6 personen) Begin uw dag goed met een team ontbijt. Bij binnenkomst staan er verse sappen, handfruit,verse croissants en luxe franse patisserie voor jullie team klaar. Lunch (vanaf 4 personen) Wij werken voor onze externe lunch graag samen met onze Partner Locals, 2 minuten lopen vanaf Boutique Office. Wij bieden hier een heerlijke vergaderlunch aan met drie ambachtelijke luxe belegde broodjes (50% vegetarisch) War…
Lees meer
Overnachten
Wij hebben een samenwerking met een hotel in de omgeving en regelen graag uw overnachting voor u.
-
Basis vergaderfaciliteiten
Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
Beamer altijd inbegrepen
Smart TV / Flatscreen altijd inbegrepen
Internet
Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen
Locatie geschikt voor
Bedrijfsborrel
Coaching
Conferentie
Cursus
Dineren
Flexwerken
Heisessie
Lunchen
Overnachten
Presentatie
Private dining
Seminar
Teambuilding
Trainingen
Vergaderen
Workshop
Huurmogelijkheden
Beschikt over 4 vergaderruimtes
Geschikt voor gezelschappen van 1 tot 50 personen
Minimale boekingsduur bedraagt 1 uur
Doordeweeks te huur
Ook per uur te huur
Ook 's avonds te huur
Ook in het weekend te huur
Locatie exclusief af te huren
Overnachtingsmogelijkheden
Overnachten bij deze vergaderlocatie
Beschikt over 50 kamers
Overnachten tot 100 personen
Sfeer en inrichting
-
Adres
Utrechtsestraat 35, Arnhem (Gelderland)
Kaartweergave
Ligging en bereikbaarheid
Bij stadscentrum
Nabij openbaar vervoer
Rolstoeltoegankelijk
Afstand tot snelwegen
A12 (3,8 km)
A50 (5,7 km)
A15 (9,1 km)
Parkeren
Betaald openbaar parkeren
Op ca. 200 meter van de entree
Beveiligd parkeren
1050 parkeerplaatsen
Afstand tot treinstations
Station Arnhem: 0,2 km
Station Arnhem Velperpoort: 1,4 km
Station Arnhem Presikhaaf: 3,1 km
Station Oosterbeek: 4,3 km
Station Arnhem Zuid: 4,6 km
Nabij gelegen steden
Arnhem (centrum): 0,2 km
Nijmegen: 15,9 km
Ede: 17,3 km
Veenendaal: 24,1 km
Apeldoorn: 25,5 km
-
Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!
Klik hier om een recensie te schrijven voor Boutique Office Arnhem