Apollo Hotel Breda City
Breda  

Bacchus: 8 – 18 personen

Mercurius: 8 – 60 personen

Neptunus: 10 – 80 personen

Neptunus/Mercurius: 85 – 150 personen

Mercurius: 8 – 60 personen

Neptunus/Mercurius: 85 – 150 personen

  • Highlights

    12 zalen
    2 – 150 personen
    Hotel

    Aanwezige zalen + tarieven

    De tarieven voor de zaalhuur zijn bij deze locatie inbegrepen bij alle vergaderarrangementen.

    Venus

    Capaciteit: 2 - 10 personen
    Zaal met daglicht op de 1e etage gelegen, in het voormalige Postkantoor. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Blok 8
    Theater 10
    Boardroom 8
    € 120 per dagdeel
    € 195 per 2 dagdelen

    Offerte

    Vesta

    Capaciteit: 2 - 10 personen
    Zaal met daglicht op de 1e etage gelegen, in het voormalige Postkantoor. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Covid19-capaciteit
    Theater 5
    School 5
    Boardroom 4
    Standaard capaciteit
    Blok 6
    Theater 10
    Boardroom 8
    Diner 8
    € 120 per dagdeel
    € 195 per 2 dagdelen

    Offerte

    Juno

    Capaciteit: 2 - 10 personen
    Zaal met daglicht op de 1e etage gelegen, in het voormalige Postkantoor. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Blok 8
    Theater 10
    Boardroom 8
    € 120 per dagdeel
    € 195 per 2 dagdelen

    Offerte

    Bacchus

    Capaciteit: 8 - 18 personen
    Moderne zaal met daglicht op de begane grond gelegen. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 10
    Blok 10
    Theater 18
    Cabaret 16
    School 6
    Boardroom 12
    € 140 per dagdeel
    € 230 per 2 dagdelen
    € 275 per 3 dagdelen

    Offerte

    Ceres

    Capaciteit: 6 - 20 personen
    Moderne zaal met daglicht op de begane grond gelegen. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 12
    Blok 12
    Theater 20
    Cabaret 18
    School 7
    Boardroom 12
    € 140 per dagdeel
    € 230 per 2 dagdelen
    € 275 per 3 dagdelen

    Offerte

    Vulcanus

    Capaciteit: 2 - 24 personen
    Zaal met daglicht op de 1e etage gelegen, in het voormalige Postkantoor. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 12
    Blok 14
    Theater 24
    Cabaret 18
    School 6
    Boardroom 12
    € 140 per dagdeel
    € 230 per 2 dagdelen

    Offerte

    Jupiter

    Capaciteit: 2 - 18 personen
    Zaal met daglicht op de 1e etage gelegen, in het voormalige Postkantoor. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 10
    Blok 12
    Theater 18
    Cabaret 14
    School 4
    Boardroom 12
    Diner 10
    € 140 per dagdeel
    € 230 per 2 dagdelen

    Offerte

    Venus/Vulcanus

    Capaciteit: 8 - 45 personen
    Zaal met daglicht op de 1e etage gelegen, in het voormalige Postkantoor. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Covid19-capaciteit
    U-vorm 11
    Blok 12
    Theater 16
    School 17
    Standaard capaciteit
    U-vorm 25
    Blok 29
    Theater 40
    Cabaret 32
    School 14
    Boardroom 24
    Receptie 45
    Diner 26
    € 204 per dagdeel
    € 335 per 2 dagdelen

    Offerte

    Juno/Jupiter

    Capaciteit: 8 - 40 personen
    Zaal met daglicht op de 1e etage gelegen, in het voormalige Postkantoor. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Covid19-capaciteit
    U-vorm 10
    Blok 10
    Theater 12
    School 16
    Standaard capaciteit
    U-vorm 22
    Blok 26
    Theater 35
    Cabaret 28
    School 12
    Boardroom 20
    Receptie 40
    Diner 22
    € 204 per dagdeel
    € 335 per 2 dagdelen

    Offerte

    Minerva

    Capaciteit: 8 - 50 personen
    Moderne zaal met daglicht op de begane grond gelegen. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 18
    Blok 28
    Theater 50
    Cabaret 30
    School 12
    Boardroom 16
    Receptie 50
    Diner 40
    € 214 per dagdeel
    € 340 per 2 dagdelen
    € 423 per 3 dagdelen

    Offerte

    Ceres/Bacchus

    Capaciteit: 8 - 60 personen
    Moderne zaal met daglicht op de begane grond gelegen. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Covid19-capaciteit
    U-vorm 11
    Blok 14
    Theater 11
    School 16
    Standaard capaciteit
    U-vorm 24
    Blok 28
    Theater 60
    Cabaret 36
    School 15
    Boardroom 26
    Receptie 60
    Diner 35
    € 214 per dagdeel
    € 340 per 2 dagdelen

    Offerte

    Mercurius

    Capaciteit: 8 - 60 personen
    Moderne zaal met daglicht op de begane grond gelegen. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Covid19-capaciteit
    U-vorm 14
    Blok 14
    Theater 20
    School 20
    Standaard capaciteit
    U-vorm 26
    Blok 32
    Theater 60
    Cabaret 40
    School 16
    Boardroom 26
    Receptie 60
    Diner 40
    € 280 per dagdeel
    € 460 per 2 dagdelen
    € 555 per 3 dagdelen

    Offerte

    Neptunus

    Capaciteit: 10 - 80 personen
    Moderne zaal met daglicht op de begane grond gelegen. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Covid19-capaciteit
    U-vorm 17
    Blok 16
    Theater 31
    School 31
    Standaard capaciteit
    U-vorm 30
    Blok 34
    Theater 80
    Cabaret 52
    School 25
    Boardroom 28
    Receptie 80
    Diner 50
    € 320 per dagdeel
    € 525 per 2 dagdelen
    € 635 per 3 dagdelen

    Offerte

    Neptunus/Mercurius

    Capaciteit: 85 - 150 personen
    Moderne zaal met daglicht op de begane grond gelegen. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Covid19-capaciteit
    Theater 48
    School 48
    Standaard capaciteit
    Theater 150
    Cabaret 80
    School 40
    Receptie 150
    Diner 90
    € 504 per dagdeel
    € 830 per 2 dagdelen

    Offerte

    1e etage Postkantoor

    Capaciteit: 80 - 200 personen
    Zaal met daglicht op de 1e etage gelegen, in het voormalige Postkantoor. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Theater 120
    Cabaret 80
    School 40
    Receptie 200
    Diner 90
    € 830 per dag

    Offerte
  • Vergaderarrangementen

    Inhoud 8 uurs arrangement: • Een vergaderzaal 2 dagdelen, afgestemd op het aantal deelnemers. • Onbeperkt gebruik van de koffiecorner; u heeft de keuze uit koffie, thee, cappuccino, koffie verkeerd en espresso tijdens de sessie en gedurende de pauzes. • Onbeperkt gebruik van ijswater tijdens de sessie. • Notitieblok, pennen, mints en gebruik van seminar-box. • Lunchbuffet: Huisgemaakte soep, diverse broodsoorten en gevarieerd beleg, saladebar met diverse toppings, 3 warme items (1 x vis, 1 x vlees, 1 x vegetarisch), koffie, thee, melk, karnemelk en jus d’orange, vers fruit. >Inklappen Inhoud 8 uurs arrangement: • Een vergaderzaal 2 dagdelen, afgestemd op het aantal deelnemers. • Onbeperkt gebruik van de koffiecorner; u heeft de keuze uit koffie, thee, cappuccino, koffie verkeerd en espresso tijdens de sessie en gedurende de pauzes. • Onbeperkt gebruik van ijswater tijdens de sessie. • Notitieblok, pennen, mints en gebruik van seminar-box. • Lunchbuffet: Huisgemaakte soep, diverse broodsoorten en gevarieerd beleg, saladebar met diverse toppings, 3 warme items (1 x vis, 1 x vle… >Lees meer

    Bij alle onderstaande vergaderarrangementen zijn de tarieven voor de zaalhuur al inbegrepen.
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water    
    € 27,50 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water, zoete lekkernijen en een streekspecialiteit
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, koekjes, fruit, zoete lekkernijen, een streekspecialiteit en een hartige break
    • Van 10 t/m 150 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch    
    € 44,50 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water, zoete lekkernijen en een streekspecialiteit
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, koekjes, fruit, zoete lekkernijen, een streekspecialiteit en een hartige break
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Van 10 t/m 150 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch    
    € 57,50 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water, zoete lekkernijen en een streekspecialiteit
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, koekjes, fruit, zoete lekkernijen, een streekspecialiteit en een hartige break
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Van 10 t/m 150 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch, diner    
    € 87,00 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water, zoete lekkernijen en een streekspecialiteit
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, koekjes, fruit, zoete lekkernijen, een streekspecialiteit en een hartige break
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Inclusief diner (3-gangen diner)
    • Van 10 t/m 80 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch, diner, overnachting, ontbijt    
    € 195,00 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water, zoete lekkernijen en een streekspecialiteit
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, koekjes, fruit, zoete lekkernijen, een streekspecialiteit en een hartige break
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Inclusief diner (3-gangen diner)
    • Van 10 t/m 40 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch, diner, overnachting, ontbijt    
    € 249,00 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water, zoete lekkernijen en een streekspecialiteit
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, koekjes, fruit, zoete lekkernijen, een streekspecialiteit en een hartige break
    • Inclusief 2x lunch (Lunchbuffet)
    • Inclusief diner (3-gangen diner)
    • Van 10 t/m 40 personen

    Cateringtarieven

    Koffie/thee/water
    vanaf € 7,50 p.p. per dagdeel
    Lunch
    vanaf € 15,50 p.p.
    Diner
    vanaf € 28,50 p.p.
    Borrel
    vanaf € 9,50 p.p.
    Overnachten
    vanaf € 105,00 p.p.
    Ontbijt
    vanaf € 18,50 p.p.
    Frisdranken/sappen
    O.b.v. nacalculatie
  • Inrichting en sfeer
    Apollo Hotel Breda City Centre biedt door haar centrale ligging, het vertegenwoordigde bedrijfsleven en de uitstekende infrastructuur goede mogelijkheden voor al uw zakelijke evenementen, incentives en andere feestelijke bijeenkomsten. Onbezorgd vergaderen doet u bij Apollo Hotel Breda City Centre. De dag begint goed met onze Early Bird service. Onder het genot van een croissant en een geurig kopje koffie kunt u ongestoord uw voorbereidingen treffen. Apollo Hotel Breda City Centre heeft een totale vergaderoppervlakte van maar liefst 640m2. Alle vergaderruimtes zijn voorzien van draadloos internet. De verschillende ruimtes zijn door middel van flexibele, geluidsdichte wanden te combineren tot de ideale grootte voor uw gezelschap. Alle audiovisuele middelen zijn vanzelfsprekend op aanvraag beschikbaar. Een echte aanrader is een afsluitend diner in restaurant Puur. Het à la carte restaurant van het hotel biedt een uitdagende combinatie tussen lekker en gezond eten. Inklappen Apollo Hotel Breda City Centre biedt door haar centrale ligging, het vertegenwoordigde bedrijfsleven en de uitstekende infrastructuur goede mogelijkheden voor al uw zakelijke evenementen, incentives en andere feestelijke bijeenkomsten. Onbezorgd vergaderen doet u bij Apollo Hotel Breda City Centre. De dag begint goed met onze Early Bird service. Onder het genot van een croissant en een geurig kopje koffie kunt u ongestoord uw voorbereidingen treffen. Apollo Hotel Breda City Centre heeft een tota… Lees meer


    Covid19-maatregelen
    Onze locatie is volledig ingericht op de 1,5 meter afstand. Bij aankomst zult u direct opmerken dat wij aan uw veiligheid en aan die van onze medewerkers hebben gedacht. Zo zijn er op diverse punten in onze algemene ruimtes én in de vergaderzalen desinfectiemiddelen aanwezig en is onze locatie geheel voorzien van looproutes om drukte te voorkomen. We maken daarnaast gebruik van monoverpakkingen om de hygiëne te garanderen. Om de gezondheid van onze gasten en medewerkers te kunnen waarborgen is het daarnaast zeer wenselijk om een mondkapje te dragen in de openbare ruimtes van het hotel. Voor meer informatie omtrent onze huidige maatregelen kunt u contact opnemen met onze locatie. Inklappen Onze locatie is volledig ingericht op de 1,5 meter afstand. Bij aankomst zult u direct opmerken dat wij aan uw veiligheid en aan die van onze medewerkers hebben gedacht. Zo zijn er op diverse punten in onze algemene ruimtes én in de vergaderzalen desinfectiemiddelen aanwezig en is onze locatie geheel voorzien van looproutes om drukte te voorkomen. We maken daarnaast gebruik van monoverpakkingen om de hygiëne te garanderen. Om de gezondheid van onze gasten en medewerkers te kunnen waa… Lees meer


    Ligging en omgeving
    Op nog geen 10 minuten lopen van de Grote markt en direct naast het Centraal Station, ligt Apollo Hotel Breda City Centre. Het hotel beschikt over een eigen parkeerterrein en WIFI in alle kamers. Tijdens uw verblijf in Breda hoeft u zich zeker niet te vervelen! Breda biedt vele bezienswaardigheden, zoals het Breda’s Museum, het Graphic Design Museum en de Grote Kerk. Ook voor de sportieveling heeft Breda genoeg mogelijkheden, met mooie wandel –en fietsroutes in de directe omgeving en een tochtje in een moterbootje of kano over de singels is zeker een aanrader. Leuke winkels heeft Breda genoeg! Kijkt u eens rond in 't Sas waar zich leuke boutiquewinkeltjes bevinden, het winkelcentrum De Barones en natuurlijk het gezellige en knusse winkelgebied in het Ginneken met leuke bars en restaurants. Door de ligging naast het NS-station is het hotel eenvoudig te bereiken met het openbaar vervoer, terwijl het hotel met de auto eveneens snel te bereiken is vanaf de belangrijkste uitvalswegen. Inklappen Op nog geen 10 minuten lopen van de Grote markt en direct naast het Centraal Station, ligt Apollo Hotel Breda City Centre. Het hotel beschikt over een eigen parkeerterrein en WIFI in alle kamers. Tijdens uw verblijf in Breda hoeft u zich zeker niet te vervelen! Breda biedt vele bezienswaardigheden, zoals het Breda’s Museum, het Graphic Design Museum en de Grote Kerk. Ook voor de sportieveling heeft Breda genoeg mogelijkheden, met mooie wandel –en fietsroutes in de directe omgeving en een tochtj… Lees meer


    Eten en drinken
    Voor een complete vergadering combineer je een meeting bij ons met een hapje en een drankje. Of natuurlijk een complete lunch of diner in restaurant Puur. Wij denken graag met je mee.


    Overnachten
    Apollo Hotel Breda City Centre beschikt over 88 luxe ingerichte hotelkamers, waaronder Standaard en Deluxe kamers. Alle kamers zijn voorzien van een ruim bureau, moderne badkamer met bad en douche, airconditioning, kluis en televisie. Standaard kamer De Standaard kamers hebben een oppervlakte van 25m2 en beschikken over een ruime badkamer met bad en daarin een douche. De Standaard kamers bevinden zich in de vleugel van het sfeervolle voormalige postkantoor. Deluxe kamer De Deluxe kamers hebben een oppervlakte van 25m2. Kenmerkend voor de Deluxe kamers zijn de houten vloeren, de frisse moderne inrichting en de comfortabele werkplek met koffie en theefaciliteiten. De Deluxe kamers bevinden zich in de moderne Apollo vleugel. Inklappen Apollo Hotel Breda City Centre beschikt over 88 luxe ingerichte hotelkamers, waaronder Standaard en Deluxe kamers. Alle kamers zijn voorzien van een ruim bureau, moderne badkamer met bad en douche, airconditioning, kluis en televisie. Standaard kamer De Standaard kamers hebben een oppervlakte van 25m2 en beschikken over een ruime badkamer met bad en daarin een douche. De Standaard kamers bevinden zich in de vleugel van het sfeervolle voormalige postkantoor. Deluxe kamer De Deluxe kamers hebben e… Lees meer

  • Basis vergaderfaciliteiten

    Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
    Beamer + scherm bij alle arrangementen inbegrepen

    Internet

    Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen

    Audiovisuele middelen

    Smartboard
    Videocamera
    Laptop
    DVD-speler
    Conference call
    Geluidsinstallatie
    Microfoon (bedraad)
    Microfoon (draadloos)
    Podium
    Katheder

    Locatie geschikt voor

    Bedrijfsborrel
    Bedrijfsfeest
    Coaching
    Conferentie
    Congres
    Cursus
    Dineren
    Flexwerken
    Heisessie
    Lunchen
    Overnachten
    Presentatie
    Private dining
    Seminar
    Teambuilding
    Trainingen
    Vergaderen
    Workshop

    Huurmogelijkheden

    Beschikt over 12 vergaderruimtes
    Geschikt voor gezelschappen van 2 tot 150 personen
    Doordeweeks te huur
    Ook per uur te huur
    Ook 's avonds te huur
    Ook in het weekend te huur

    Overnachtingsmogelijkheden

    Overnachten bij deze vergaderlocatie
    Beschikt over 88 kamers
    Overnachten tot 2 personen

    Ecolabels

    Green Key

    Locatie-faciliteiten

    Lift
    Airconditioning

    Sfeer en inrichting

    Modern
    Monumentaal
    Historisch
    Zakelijk
  • Adres

    Stationsplein 14, Breda (Noord-Brabant)

    Kaartweergave

    Ligging en bereikbaarheid

    Bij stadscentrum
    Nabij openbaar vervoer
    Nabij snelweg
    Rolstoeltoegankelijk

    Afstand tot snelwegen

    A27  (3,3 km)
    A16  (3,7 km)
    A58  (3,8 km)
    A59  (6,9 km)

    Parkeren

    Betaald parkeren op eigen terrein
    Op ca. 50 meter van de entree
    30 parkeerplaatsen

    Afstand tot treinstations

    Station Breda: 0,1 km
    Station Breda Prinsenbeek: 4,1 km
    Station Etten-Leur: 9,9 km
    Station Gilze-Rijen: 10,2 km

    Nabij gelegen steden

    Breda (centrum): 2,2 km
    Tilburg: 20,3 km
    Dordrecht: 23,6 km
  • Teambuilding

    Teambuildingactiviteiten zijn mogelijk op aanvraag. Denk hierbij aan een gezellige boottocht of kanotocht over de singels van Breda, of beleef Breda aan de hand van een van de vele Citygames. Daarnaast is er ook genoeg te beleven voor de sportievelingen en creatieve duizendpoten onder ons.

  • Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!

    Klik hier om een recensie te schrijven voor Apollo Hotel Breda City
0.1013